Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kształtowanie kompetencji kluczowych w edukacji przyrodniczej od przedszkola po studia wyższe
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia koncentrująca się na kształtowaniu kompetencji kluczowych w edukacji przyrodniczej przedstawia istotne analizy, które odpowiadają na wyzwania stojące przed dzisiejszą edukacją. Podzielona na trzy części publikacja systematyzuje wiedzę dotyczącą następujących zagadnień: refleksji nad rolą nauczycieli przedmiotów przyrodniczych w rozwijaniu kompetencji kluczowych, analizy wyników badań tychże kompetencji oraz opis praktycznych metod ich rozwoju na różnych poziomach edukacyjnych.
Autorzy tej monografii to doświadczeni eksperci, zarówno teoretycy, jak i praktycy, działający w obszarze szeroko pojętej edukacji przyrodniczej – od przedszkola aż po szkolnictwo wyższe. Wywodzą się z kręgów akademickich oraz sektora oświatowego, aktywnie pracując na rzecz przygotowania społeczeństwa do ciągłego uczenia się, co jest kluczowe dla efektywnego funkcjonowania w dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia koncentrująca się na kształtowaniu kompetencji kluczowych w edukacji przyrodniczej przedstawia istotne analizy, które odpowiadają na wyzwania stojące przed dzisiejszą edukacją. Podzielona na trzy części publikacja systematyzuje wiedzę dotyczącą następujących zagadnień: refleksji nad rolą nauczycieli przedmiotów przyrodniczych w rozwijaniu kompetencji kluczowych, analizy wyników badań tychże kompetencji oraz opis praktycznych metod ich rozwoju na różnych poziomach edukacyjnych.
Autorzy tej monografii to doświadczeni eksperci, zarówno teoretycy, jak i praktycy, działający w obszarze szeroko pojętej edukacji przyrodniczej – od przedszkola aż po szkolnictwo wyższe. Wywodzą się z kręgów akademickich oraz sektora oświatowego, aktywnie pracując na rzecz przygotowania społeczeństwa do ciągłego uczenia się, co jest kluczowe dla efektywnego funkcjonowania w dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie.
