Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Skarbiec nauczyciela-terapeuty
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Proces nauki u małych dzieci, włączając te o specjalnych potrzebach edukacyjnych, opiera się na poszukiwaniu wiedzy, rozwijaniu umiejętności i zdobywaniu doświadczeń. Każde dziecko ma swoje miejsce w społeczeństwie oraz związane z tym prawa i obowiązki, w tym prawo do rozwoju, który dorośli powinni wspierać. Aby sprostać potrzebom dzieci i oczekiwaniom środowiska, autorki książki zebrały materiały przydatne nauczycielom, terapeutom i rodzicom do prowadzenia zajęć terapeutycznych o charakterze ogólnorozwojowym, stymulacyjnym, korekcyjnym i kompensacyjnym.
Książka obejmuje różnorodne aspekty pracy terapeutycznej z dziećmi w wieku przedszkolnym. W pierwszej części znajdują się materiały umożliwiające przeprowadzenie wstępnej diagnozy dziecka. Druga część oferuje przykłady opisów przypadków i programów terapeutycznych dopasowanych do poziomu ustalonego przez terapeutę.
Trzecia część zawiera wskazówki dla nauczycieli dotyczące planowania zajęć dydaktyczno-terapeutycznych oraz przykładowe indywidualne plany terapeutyczne. Proponowane ćwiczenia i zabawy w tych planach mogą być stosowane zarówno w pracy indywidualnej z dzieckiem, jak i w niewielkich grupach. Czwarta część książki podsumowuje pracę terapeutyczną, prezentując przykładowe opinie na temat dziecka i jego postępów.
W piątej i szóstej części autorki zaprezentowały scenariusze zajęć dydaktyczno-terapeutycznych odpowiednio przyporządkowane do poziomów oraz zestawy pomocy dydaktycznych i karty pracy, które wykorzystują w codziennej pracy z dziećmi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Proces nauki u małych dzieci, włączając te o specjalnych potrzebach edukacyjnych, opiera się na poszukiwaniu wiedzy, rozwijaniu umiejętności i zdobywaniu doświadczeń. Każde dziecko ma swoje miejsce w społeczeństwie oraz związane z tym prawa i obowiązki, w tym prawo do rozwoju, który dorośli powinni wspierać. Aby sprostać potrzebom dzieci i oczekiwaniom środowiska, autorki książki zebrały materiały przydatne nauczycielom, terapeutom i rodzicom do prowadzenia zajęć terapeutycznych o charakterze ogólnorozwojowym, stymulacyjnym, korekcyjnym i kompensacyjnym.
Książka obejmuje różnorodne aspekty pracy terapeutycznej z dziećmi w wieku przedszkolnym. W pierwszej części znajdują się materiały umożliwiające przeprowadzenie wstępnej diagnozy dziecka. Druga część oferuje przykłady opisów przypadków i programów terapeutycznych dopasowanych do poziomu ustalonego przez terapeutę.
Trzecia część zawiera wskazówki dla nauczycieli dotyczące planowania zajęć dydaktyczno-terapeutycznych oraz przykładowe indywidualne plany terapeutyczne. Proponowane ćwiczenia i zabawy w tych planach mogą być stosowane zarówno w pracy indywidualnej z dzieckiem, jak i w niewielkich grupach. Czwarta część książki podsumowuje pracę terapeutyczną, prezentując przykładowe opinie na temat dziecka i jego postępów.
W piątej i szóstej części autorki zaprezentowały scenariusze zajęć dydaktyczno-terapeutycznych odpowiednio przyporządkowane do poziomów oraz zestawy pomocy dydaktycznych i karty pracy, które wykorzystują w codziennej pracy z dziećmi.
