Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Graham Masterton powraca z nowym wydaniem swojej kultowej powieści, która wciąga czytelników w mroczną atmosferę opuszczonego domu na odludziu. W tej posiadłości przebywa tajemnicza grupa, którą łączy sekret skrywający wiele zagadek. Każdy z mieszkańców domu boryka się z osobliwymi brakami fizycznymi, jak brak ucha, palca czy nawet całej ręki. To, co jeszcze bardziej intryguje, to obecność światowej sławy kucharzy, którzy są w pełni zdrowi i w komplecie, co wzmacnia tajemniczy klimat tego miejsca.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Graham Masterton powraca z nowym wydaniem swojej kultowej powieści, która wciąga czytelników w mroczną atmosferę opuszczonego domu na odludziu. W tej posiadłości przebywa tajemnicza grupa, którą łączy sekret skrywający wiele zagadek. Każdy z mieszkańców domu boryka się z osobliwymi brakami fizycznymi, jak brak ucha, palca czy nawet całej ręki. To, co jeszcze bardziej intryguje, to obecność światowej sławy kucharzy, którzy są w pełni zdrowi i w komplecie, co wzmacnia tajemniczy klimat tego miejsca.
Szczegóły
Wydania
Opinie
Książki autora
Podobne
Dla Ciebie
Książki z kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Dane producenta:
Inne książki tych autorów
Podobne produkty
Może Ci się spodobać
Inne książki z tej samej kategorii
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
880 zł
Szkot Graham Masterton, który zaczynał jako reporter lokalnej gazety w wieku 17 lat, redagował magazyn dla mężczyzn Mayfair. W wieku 25 lat napisał podręcznik seksu "Akty miłości". "Manitou" zapoczątkowało jego karierę beletrystyczną, a Masterton napisał ponad 70 książek, głównie horrorów i poradników seksualnych, ale także sag historycznych, zbiorów humoru i nowelizacji filmów. Dla Grahama Mastertona nigdy nie jest za dużo.
Autor nie chce szokować. Jest po prostu posłuszny swojemu jednemu zasadniczemu przykazaniu: "Bądź całkowicie oryginalny." I tak pisze o demonicznych kierowcach czołgów, zabójczych krzesłach, duchach rdzennych Amerykanów żądnych zemsty na białym człowieku, japońskich duchach żądnych zemsty na białym człowieku, Szatanie z Mglistego Miasta, genetycznie modyfikowanych zabójczych świniach, plonach, niedoborach wody, a w przypadku "Rytuału"- o kultach religijnych smakoszy.
Wydaną w 1988 roku książkę "Rytuał" otwiera nieśmiertelne zdanie głównego bohatera. Okazuje się, że "dziecko", o którym mowa, to sznycel podawany w Iron Kettle, nędznej knajpie w stanie Nowy Jork, którą Charlie recenzuje dla Marii, przewodnika po hotelach i restauracjach dla podróżujących handlowców. Jest kilka dni po trzytygodniowej podróży ze swoim nastoletnim synem Martinem i choć wyjazd został pozornie zaplanowany po to, by mogli spędzić razem czas, okazuje się, że Charlie jest kiepskim ojcem bez względu na wszystko. Samolubny, nieuważny na innych i skłonny do zepsucia spraw. Ojciec jest bardziej zainteresowany przeglądem kolejnego pensjonatu niż budowaniem więzi z synem.
Charlie McLean ma obsesję na punkcie Le Reposoir, ekskluzywnej francuskiej jadłodajni położonej na odludziu, która nie pozwala mu zarezerwować stolika, co doprowadza go do szału. Po poderwaniu w hotelu lafiryndy i spędzeniu nocy w jej pokoju, wraca do swojego pokoju, by odkryć, że Martin zaginął. Masterton ma jednak więcej zwrotów akcji w rękawie. Wkrótce okazuje się, że Le Reposoir jest przykrywką dla kultu kanibali zwanych Celestynami, a Martin jest w ich szponach. Celestyni uważają bycie zjedzonym za najświętszy akt, a Martin dołączył do nich z własnej woli, ponieważ chce zostać zjedzony jako szczytowe doświadczenie religijne. W porównaniu z brudnym, bezsensownym życiem jego ojca, uczestnictwo w transcendentalnej orgii auto-kanibalizmu nie brzmi aż tak źle, a Celestynowie przez całą książkę utrzymują moralną przewagę.
Masterton nie tylko udaje się tam, gdzie myślisz, że ta książka nie dotrze, ale jeszcze zdaje z tego obłędne relacje. Do ostatniej strony mamy zabójców karłów z amputowanymi kończynami, mnóstwo seksu, płonące psy, jedną z najbardziej wstrząsających scen samokanibalizmu, jakie kiedykolwiek czytałem, mnóstwo zdrady, co najmniej jedną przesadzoną teorię spiskową, co najmniej jedną śmierć przez wybuchowe wymioty i rzeczywiste pojawienie się Jezusa Chrystusa. Zgadza się - "Rytuał" posunięty jest tak daleko, że wymaga interwencji samego Syna Bożego w ostatniej chwili, aby wszystko zakończyć.
Przez cały czas Masterton doskonale się bawi. Troszczy się o swoich bohaterów i choć jego kobiety mogą zbyt szybko zakochać się w bohaterze, to zazwyczaj są dobrze wykreowane i mają własne cele. Masterton troszczy się o swoich bohaterów i mimo że jego kobiety mogą zbyt szybko zakochać się w bohaterze, to zazwyczaj są dobrze wykreowane i mają własne cele. Jego dialogi są śmieszniejsze niż trzeba, sceny krwawe gorsze, a seks bardziej dosadny. Książki Mastertona nie są może najbardziej wysmakowane, nie są najbardziej spójne, ale można odnieść wrażenie, że już nigdy nie będą bardziej oryginalne.
Szkot Graham Masterton, który zaczynał jako reporter lokalnej gazety w wieku 17 lat, redagował magazyn dla mężczyzn Mayfair. W wieku 25 lat napisał podręcznik seksu "Akty miłości". "Manitou" zapoczątkowało jego karierę beletrystyczną, a Masterton napisał ponad 70 książek, głównie horrorów i poradników seksualnych, ale także sag historycznych, zbiorów humoru i nowelizacji filmów. Dla Grahama Mastertona nigdy nie jest za dużo.
Autor nie chce szokować. Jest po prostu posłuszny swojemu jednemu zasadniczemu przykazaniu: "Bądź całkowicie oryginalny." I tak pisze o demonicznych kierowcach czołgów, zabójczych krzesłach, duchach rdzennych Amerykanów żądnych zemsty na białym człowieku, japońskich duchach żądnych zemsty na białym człowieku, Szatanie z Mglistego Miasta, genetycznie modyfikowanych zabójczych świniach, plonach, niedoborach wody, a w przypadku "Rytuału"- o kultach religijnych smakoszy.
Wydaną w 1988 roku książkę "Rytuał" otwiera nieśmiertelne zdanie głównego bohatera. Okazuje się, że "dziecko", o którym mowa, to sznycel podawany w Iron Kettle, nędznej knajpie w stanie Nowy Jork, którą Charlie recenzuje dla Marii, przewodnika po hotelach i restauracjach dla podróżujących handlowców. Jest kilka dni po trzytygodniowej podróży ze swoim nastoletnim synem Martinem i choć wyjazd został pozornie zaplanowany po to, by mogli spędzić razem czas, okazuje się, że Charlie jest kiepskim ojcem bez względu na wszystko. Samolubny, nieuważny na innych i skłonny do zepsucia spraw. Ojciec jest bardziej zainteresowany przeglądem kolejnego pensjonatu niż budowaniem więzi z synem.
Charlie McLean ma obsesję na punkcie Le Reposoir, ekskluzywnej francuskiej jadłodajni położonej na odludziu, która nie pozwala mu zarezerwować stolika, co doprowadza go do szału. Po poderwaniu w hotelu lafiryndy i spędzeniu nocy w jej pokoju, wraca do swojego pokoju, by odkryć, że Martin zaginął. Masterton ma jednak więcej zwrotów akcji w rękawie. Wkrótce okazuje się, że Le Reposoir jest przykrywką dla kultu kanibali zwanych Celestynami, a Martin jest w ich szponach. Celestyni uważają bycie zjedzonym za najświętszy akt, a Martin dołączył do nich z własnej woli, ponieważ chce zostać zjedzony jako szczytowe doświadczenie religijne. W porównaniu z brudnym, bezsensownym życiem jego ojca, uczestnictwo w transcendentalnej orgii auto-kanibalizmu nie brzmi aż tak źle, a Celestynowie przez całą książkę utrzymują moralną przewagę.
Masterton nie tylko udaje się tam, gdzie myślisz, że ta książka nie dotrze, ale jeszcze zdaje z tego obłędne relacje. Do ostatniej strony mamy zabójców karłów z amputowanymi kończynami, mnóstwo seksu, płonące psy, jedną z najbardziej wstrząsających scen samokanibalizmu, jakie kiedykolwiek czytałem, mnóstwo zdrady, co najmniej jedną przesadzoną teorię spiskową, co najmniej jedną śmierć przez wybuchowe wymioty i rzeczywiste pojawienie się Jezusa Chrystusa. Zgadza się - "Rytuał" posunięty jest tak daleko, że wymaga interwencji samego Syna Bożego w ostatniej chwili, aby wszystko zakończyć.
Przez cały czas Masterton doskonale się bawi. Troszczy się o swoich bohaterów i choć jego kobiety mogą zbyt szybko zakochać się w bohaterze, to zazwyczaj są dobrze wykreowane i mają własne cele. Masterton troszczy się o swoich bohaterów i mimo że jego kobiety mogą zbyt szybko zakochać się w bohaterze, to zazwyczaj są dobrze wykreowane i mają własne cele. Jego dialogi są śmieszniejsze niż trzeba, sceny krwawe gorsze, a seks bardziej dosadny. Książki Mastertona nie są może najbardziej wysmakowane, nie są najbardziej spójne, ale można odnieść wrażenie, że już nigdy nie będą bardziej oryginalne.
Mężczyzna, który jest krytykiem restauracyjnym, jedzie samochodem ze swoim zrażonym synem, aby lepiej się poznać, kiedy dowiaduje się o ciekawym lokalu gastronomicznym. Jest wściekły, że nie może dostać zaproszenia, a jego zachowanie wywołuje serię wydarzeń.
To, co uwielbiam w tej książce, jest jednocześnie tym, co mnie w niej frustruje. W tle czai się przerażenie, a w powietrzu unosi się groza. Uwielbiam to, że nie dostajesz w twarz brutalnością i grozą, bo to sprawia, że przemoc i akcja są o wiele bardziej niezapomniane. Ale ja nadal chciałem więcej przemocy i niecierpliwiłem się trochę w środkowej części książki i nie jestem pewien, czy to moja wina, czy autora? Ale pod koniec książki jest sporo przekonującego, ale przerażającego obrazu przemocy w sensie klinicznym, który prawdopodobnie pozostanie w pamięci na długie lata.
Myślę, że pod względem psychologicznym, gdy mamy do czynienia z grupą ludzi, którzy są tak bardzo przekonani, że mają rację w jakiejś sprawie i że odnaleźli PRAWDĘ swojego istnienia, jest to dobry horror do czytania, biorąc pod uwagę to, co działo się w USA i Wielkiej Brytanii w ostatnich kilku latach. Myślę, że w dzisiejszych czasach prawie niemożliwe jest czytanie powieści grozy bez myślenia o globalnych problemach, z którymi obecnie się borykamy, a wydaje mi się, że nie było to problemem wcześniej.
I znowu, nie wiem, czy podobało mi się zakończenie? Tak wiele książek Mastertona sprawia na mnie wrażenie, jakby były pisane z myślą o ekranie, dlatego też zakończenia wydają się być tak zwięzłe, że mnie rozczarowują. Chcę czegoś więcej niż to, co dostałem. W przypadku jego książek ciągle to czuję.
Ogólnie rzecz biorąc, to całkiem niezła powieść grozy do czytania. Mimo wszystko polecam ją i przepraszam, ale nie chcę zdradzać żadnych spoilerów!
Mężczyzna, który jest krytykiem restauracyjnym, jedzie samochodem ze swoim zrażonym synem, aby lepiej się poznać, kiedy dowiaduje się o ciekawym lokalu gastronomicznym. Jest wściekły, że nie może dostać zaproszenia, a jego zachowanie wywołuje serię wydarzeń.
To, co uwielbiam w tej książce, jest jednocześnie tym, co mnie w niej frustruje. W tle czai się przerażenie, a w powietrzu unosi się groza. Uwielbiam to, że nie dostajesz w twarz brutalnością i grozą, bo to sprawia, że przemoc i akcja są o wiele bardziej niezapomniane. Ale ja nadal chciałem więcej przemocy i niecierpliwiłem się trochę w środkowej części książki i nie jestem pewien, czy to moja wina, czy autora? Ale pod koniec książki jest sporo przekonującego, ale przerażającego obrazu przemocy w sensie klinicznym, który prawdopodobnie pozostanie w pamięci na długie lata.
Myślę, że pod względem psychologicznym, gdy mamy do czynienia z grupą ludzi, którzy są tak bardzo przekonani, że mają rację w jakiejś sprawie i że odnaleźli PRAWDĘ swojego istnienia, jest to dobry horror do czytania, biorąc pod uwagę to, co działo się w USA i Wielkiej Brytanii w ostatnich kilku latach. Myślę, że w dzisiejszych czasach prawie niemożliwe jest czytanie powieści grozy bez myślenia o globalnych problemach, z którymi obecnie się borykamy, a wydaje mi się, że nie było to problemem wcześniej.
I znowu, nie wiem, czy podobało mi się zakończenie? Tak wiele książek Mastertona sprawia na mnie wrażenie, jakby były pisane z myślą o ekranie, dlatego też zakończenia wydają się być tak zwięzłe, że mnie rozczarowują. Chcę czegoś więcej niż to, co dostałem. W przypadku jego książek ciągle to czuję.
Ogólnie rzecz biorąc, to całkiem niezła powieść grozy do czytania. Mimo wszystko polecam ją i przepraszam, ale nie chcę zdradzać żadnych spoilerów!
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa od 190 zł
ORLEN Paczka
12.99 zł
Darmowa od 190 zł
Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP
12.99 zł
Darmowa od 190 zł
DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru
9.99 zł
Darmowa od 190 zł
Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne
12.99 zł
Darmowa od 190 zł
GLS U Ciebie - Kurier
14.99 zł
Darmowa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa od 190 zł
Kurier DHL
14.99 zł
Darmowa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Punkt odbioru (Dębica)
2.99 zł
Darmowa od 190 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata

Zwykły przelew