Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pod Mocnym Aniołem okł.filmowa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jerzy Pilch, wyróżniony Nagrodą Literacką Nike w 2001 roku, stworzył książkę, która zyskała znaczącą popularność w literackich kręgach. „Washington Times” opisuje ją jako „niesamowicie oryginalny głos w polskiej literaturze”. Ta powieść, wypełniona zarówno humorem, jak i urokiem, jednocześnie odkrywa mroczne i niepokojące wątki związane z ludzką naturą. Według Kirkus Review, stanowi ona szczery i bezwzględny obraz nałogu, który potrafi bawić, ale i zbulwersować czytelnika.
Prof. Maria Janion opisuje styl Jerzego Pilcha jako "deliryczno-barokowy", co odzwierciedla jego zdolność do twórczego żonglowania tematyką alkoholizmu, ujawniając, jak blisko powiązana jest ona z autokreacyjnym procesem pisarskim. Tadeusz Nyczek z „Polityki” porównuje tę książkę do zdradliwego napoju, który przynosi przyjemność podczas lektury, lecz jego konsekwencje mogą być nieprzyjemne. To pozycja, która pozostawia trwałe wrażenie, przypominające intensywny ból głowy po nocnych przeżyciach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jerzy Pilch, wyróżniony Nagrodą Literacką Nike w 2001 roku, stworzył książkę, która zyskała znaczącą popularność w literackich kręgach. „Washington Times” opisuje ją jako „niesamowicie oryginalny głos w polskiej literaturze”. Ta powieść, wypełniona zarówno humorem, jak i urokiem, jednocześnie odkrywa mroczne i niepokojące wątki związane z ludzką naturą. Według Kirkus Review, stanowi ona szczery i bezwzględny obraz nałogu, który potrafi bawić, ale i zbulwersować czytelnika.
Prof. Maria Janion opisuje styl Jerzego Pilcha jako "deliryczno-barokowy", co odzwierciedla jego zdolność do twórczego żonglowania tematyką alkoholizmu, ujawniając, jak blisko powiązana jest ona z autokreacyjnym procesem pisarskim. Tadeusz Nyczek z „Polityki” porównuje tę książkę do zdradliwego napoju, który przynosi przyjemność podczas lektury, lecz jego konsekwencje mogą być nieprzyjemne. To pozycja, która pozostawia trwałe wrażenie, przypominające intensywny ból głowy po nocnych przeżyciach.
