Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Mała książeczka, która nadal podbija rynek
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Joel Greenblatt w 2005 roku zaprezentował światu książkę, która szybko stała się nieodzowną lekturą dla entuzjastów finansów. Publikacja "Mała książeczka, która podbija rynek" zdobyła uznanie czytelników, plasując się na liście bestsellerów "New York Timesa" i osiągając imponujący nakład 300 000 egzemplarzy. Greenblatt oferuje w niej prostą, lecz efektywną strategię inwestycyjną, umożliwiającą osiąganie wyników przewyższających rynkowe średnie. Zasadniczym punktem metody jest identyfikacja wartościowych przedsiębiorstw, dostępnych po konkurencyjnych cenach. W wydaniu z 2010 roku, wzbogaconym o nowy wstęp i posłowie, uwzględniono dodatkowe analizy związane z kryzysem finansowym oraz danymi do 2009 roku.
Książka, napisana w przystępny sposób, wprowadza czytelników w autorską metodę Greenblatta, bazującą na logicznym systemie inwestycji w dobrze prosperujące firmy dostępne po okazyjnych cenach. Autor posługuje się podstawowymi pojęciami matematyki oraz relaksującym stylem, by wyjaśnić, jak efektywnie wykorzystać jego strategię, osiągając sukcesy na rynku większe niż ci, którzy zawodowo zarządzają funduszami. Dodatkowo, Greenblatt ujawnia, dlaczego tak wielu inwestorów — zarówno indywidualnych, jak i zawodowych — nie potrafi osiągnąć zamierzonych rezultatów oraz dlaczego jego metoda pozostanie efektywna, nawet jeśli stanie się ogólnie znana.
Mimo że podejście Greenblatta jest z pozoru nieskomplikowane, prawdziwym wyzwaniem jest zrozumienie zasad, które decydują o jego sukcesie w inwestowaniu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Joel Greenblatt w 2005 roku zaprezentował światu książkę, która szybko stała się nieodzowną lekturą dla entuzjastów finansów. Publikacja "Mała książeczka, która podbija rynek" zdobyła uznanie czytelników, plasując się na liście bestsellerów "New York Timesa" i osiągając imponujący nakład 300 000 egzemplarzy. Greenblatt oferuje w niej prostą, lecz efektywną strategię inwestycyjną, umożliwiającą osiąganie wyników przewyższających rynkowe średnie. Zasadniczym punktem metody jest identyfikacja wartościowych przedsiębiorstw, dostępnych po konkurencyjnych cenach. W wydaniu z 2010 roku, wzbogaconym o nowy wstęp i posłowie, uwzględniono dodatkowe analizy związane z kryzysem finansowym oraz danymi do 2009 roku.
Książka, napisana w przystępny sposób, wprowadza czytelników w autorską metodę Greenblatta, bazującą na logicznym systemie inwestycji w dobrze prosperujące firmy dostępne po okazyjnych cenach. Autor posługuje się podstawowymi pojęciami matematyki oraz relaksującym stylem, by wyjaśnić, jak efektywnie wykorzystać jego strategię, osiągając sukcesy na rynku większe niż ci, którzy zawodowo zarządzają funduszami. Dodatkowo, Greenblatt ujawnia, dlaczego tak wielu inwestorów — zarówno indywidualnych, jak i zawodowych — nie potrafi osiągnąć zamierzonych rezultatów oraz dlaczego jego metoda pozostanie efektywna, nawet jeśli stanie się ogólnie znana.
Mimo że podejście Greenblatta jest z pozoru nieskomplikowane, prawdziwym wyzwaniem jest zrozumienie zasad, które decydują o jego sukcesie w inwestowaniu.
