Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Krzysztof Wodiczko. On Behalf of the Public Domain
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Katalog związany z wystawą "Krzysztof Wodiczko. Na rzecz domeny publicznej" stanowi retrospektywną analizę twórczości tego artysty, podkreślając krytyczny aspekt jego prac. W publikacji zawarte są artykuły pisane przez renomowanych badaczy kultury wizualnej, którzy przedstawiają jego twórczość z różnych perspektyw kulturowych i badawczych. Sam artysta dzieli się swoimi doświadczeniami i realizacjami w obszernym wywiadzie, odkrywając tło powstania swoich dzieł. Część dokumentacyjna katalogu szczegółowo przedstawia dorobek Wodiczki od 1968 do 2014 roku. Opisuje jego wczesne dzieła, które analizują język artystyczny i rolę twórcy, oraz pionierską działalność w sztuce publicznej, obejmującą projekcje i serie Pojazdów i Instrumentów. Uwzględnia także jego późniejsze projekty antywojenne, które stawiają pytania o nowe sposoby zachowania pamięci.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Katalog związany z wystawą "Krzysztof Wodiczko. Na rzecz domeny publicznej" stanowi retrospektywną analizę twórczości tego artysty, podkreślając krytyczny aspekt jego prac. W publikacji zawarte są artykuły pisane przez renomowanych badaczy kultury wizualnej, którzy przedstawiają jego twórczość z różnych perspektyw kulturowych i badawczych. Sam artysta dzieli się swoimi doświadczeniami i realizacjami w obszernym wywiadzie, odkrywając tło powstania swoich dzieł. Część dokumentacyjna katalogu szczegółowo przedstawia dorobek Wodiczki od 1968 do 2014 roku. Opisuje jego wczesne dzieła, które analizują język artystyczny i rolę twórcy, oraz pionierską działalność w sztuce publicznej, obejmującą projekcje i serie Pojazdów i Instrumentów. Uwzględnia także jego późniejsze projekty antywojenne, które stawiają pytania o nowe sposoby zachowania pamięci.
