Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kryminał. Ćwiczenia z komparatystyki kulturowej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zagadki kryminalne pozostawiają swoje ślady, co doskonale wiedzą autorzy tej monografii. Skupiają się na niezwykłych aspektach gatunku, takich jak zapach rozkładu w twórczości Joanny Chmielewskiej. Analizują również znaczenie dźwięku i uwarunkowań audytywnych w powieści Anatola Sterna. Prezentowane w książce podejście rozszerza definicję kryminału, wychodząc poza standardowe skojarzenia. Autorzy badają jego powiązania z klasyką rocka i polskim hip-hopem, a także zagłębiają się w sferę paratekstów, na przykład przez pryzmat wnikliwego artykułu na temat motywów muzycznych w czołówkach seriali kryminalnych, oraz hipertekstów. Pomimo że tradycyjne podejście literaturoznawcze ustępuje tutaj miejsca kulturoznawczej komparatystyce, znajdują się także odniesienia do kwestii genologicznych. Nie mam wątpliwości, że książka ta zyska uznanie wśród miłośników kryminału, jako fenomenu znacznie szerszego niż współczesna kultura.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zagadki kryminalne pozostawiają swoje ślady, co doskonale wiedzą autorzy tej monografii. Skupiają się na niezwykłych aspektach gatunku, takich jak zapach rozkładu w twórczości Joanny Chmielewskiej. Analizują również znaczenie dźwięku i uwarunkowań audytywnych w powieści Anatola Sterna. Prezentowane w książce podejście rozszerza definicję kryminału, wychodząc poza standardowe skojarzenia. Autorzy badają jego powiązania z klasyką rocka i polskim hip-hopem, a także zagłębiają się w sferę paratekstów, na przykład przez pryzmat wnikliwego artykułu na temat motywów muzycznych w czołówkach seriali kryminalnych, oraz hipertekstów. Pomimo że tradycyjne podejście literaturoznawcze ustępuje tutaj miejsca kulturoznawczej komparatystyce, znajdują się także odniesienia do kwestii genologicznych. Nie mam wątpliwości, że książka ta zyska uznanie wśród miłośników kryminału, jako fenomenu znacznie szerszego niż współczesna kultura.
