Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kreatywne szkoły. Oddolna rewolucja, która zmienia edukację
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce "Kreatywne szkoły" Ken Robinson rozwija idee zawarte w swojej znanej prelekcji "Czy szkoły zabijają kreatywność?", oferując innowacyjne i praktyczne podejścia do kluczowego dla współczesnych społeczeństw zagadnienia: przekształcenia systemów edukacyjnych i szkół.
Robinson krytykuje przyjęty model edukacji oparty na przestarzałych wzorcach przemysłowych. Zamiast tego, proponuje wdrożenie wysoko spersonalizowanego i ekologicznego podejścia, które umożliwia wykorzystanie niebywałych możliwości XXI wieku. Dzięki temu możliwe jest rozwijanie pełni osobowości uczniów i lepsze ich przygotowanie na wyzwania współczesnego świata.
"Kreatywne szkoły" to książka obfitująca w przykłady, przełomowe badania oraz rekomendacje ekspertów z całego świata. Napisana z charakterystycznym dla Robinsona wciągającym stylem i poczuciem humoru, stanowi inspirację dla nauczycieli, rodziców, dyrektorów placówek edukacyjnych oraz decydentów, by na nowo zastanowić się nad prawdziwą istotą i celem edukacji.
Bez względu na to, czy jesteś uczniem, nauczycielem, rodzicem, dyrektorem szkoły, czy decydentem, możesz odegrać rolę w tej zmianie, angażując się w proces transformacji edukacji.
Ken Robinson, w swojej książce, przedstawia lekturę nieodzowną dla każdego, kto pragnie zatrzymać proces marnowania talentów dzieci. Zmusza nas do ponownego przemyślenia znaczenia szkolnictwa, uczenia się i kreatywności. To podkreśla również Malala Yousafzai, laureatka Nagrody Nobla i autorka książki "To ja, Malala". Z kolei Howard Gardner, autor koncepcji Inteligencji Wielorakich, zachęca do zapomnienia o negatywnym wpływie zmian technologicznych i gospodarczych na edukację, prezentując "Kreatywne szkoły" jako potrzebny impuls do stworzenia wartościowego systemu nauczania współczesnych czasów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce "Kreatywne szkoły" Ken Robinson rozwija idee zawarte w swojej znanej prelekcji "Czy szkoły zabijają kreatywność?", oferując innowacyjne i praktyczne podejścia do kluczowego dla współczesnych społeczeństw zagadnienia: przekształcenia systemów edukacyjnych i szkół.
Robinson krytykuje przyjęty model edukacji oparty na przestarzałych wzorcach przemysłowych. Zamiast tego, proponuje wdrożenie wysoko spersonalizowanego i ekologicznego podejścia, które umożliwia wykorzystanie niebywałych możliwości XXI wieku. Dzięki temu możliwe jest rozwijanie pełni osobowości uczniów i lepsze ich przygotowanie na wyzwania współczesnego świata.
"Kreatywne szkoły" to książka obfitująca w przykłady, przełomowe badania oraz rekomendacje ekspertów z całego świata. Napisana z charakterystycznym dla Robinsona wciągającym stylem i poczuciem humoru, stanowi inspirację dla nauczycieli, rodziców, dyrektorów placówek edukacyjnych oraz decydentów, by na nowo zastanowić się nad prawdziwą istotą i celem edukacji.
Bez względu na to, czy jesteś uczniem, nauczycielem, rodzicem, dyrektorem szkoły, czy decydentem, możesz odegrać rolę w tej zmianie, angażując się w proces transformacji edukacji.
Ken Robinson, w swojej książce, przedstawia lekturę nieodzowną dla każdego, kto pragnie zatrzymać proces marnowania talentów dzieci. Zmusza nas do ponownego przemyślenia znaczenia szkolnictwa, uczenia się i kreatywności. To podkreśla również Malala Yousafzai, laureatka Nagrody Nobla i autorka książki "To ja, Malala". Z kolei Howard Gardner, autor koncepcji Inteligencji Wielorakich, zachęca do zapomnienia o negatywnym wpływie zmian technologicznych i gospodarczych na edukację, prezentując "Kreatywne szkoły" jako potrzebny impuls do stworzenia wartościowego systemu nauczania współczesnych czasów.
