Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kościół na rynku. Eseje pastoralne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Marketing religijny w Polsce to obszar wciąż nie do końca doceniany i często postrzegany z dystansem. W środowisku Kościoła istnieje pewna rezerwa wobec wykorzystania narzędzi reklamowych, co często wynika z ich powiązań z komercyjną działalnością, sprzedażą, a czasem również manipulacją i nieprawdziwością. Jednakże, jak zauważa ks. Andrzej Draguła, samo użycie terminów takich jak marketing czy reklama nie musi mieć negatywnego wydźwięku. W swojej książce wskazuje, że koncepcje takie jak wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, a także duszpasterstwo i marketing, są ze sobą zdecydowanie bardziej powiązane, niż mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Marketing religijny w Polsce to obszar wciąż nie do końca doceniany i często postrzegany z dystansem. W środowisku Kościoła istnieje pewna rezerwa wobec wykorzystania narzędzi reklamowych, co często wynika z ich powiązań z komercyjną działalnością, sprzedażą, a czasem również manipulacją i nieprawdziwością. Jednakże, jak zauważa ks. Andrzej Draguła, samo użycie terminów takich jak marketing czy reklama nie musi mieć negatywnego wydźwięku. W swojej książce wskazuje, że koncepcje takie jak wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, a także duszpasterstwo i marketing, są ze sobą zdecydowanie bardziej powiązane, niż mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka.
