Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Konsument w centrum uwagi
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Co jest niezbędne, aby osiągnąć sukces na dynamicznym rynku usług? Jak można wyróżnić się wśród konkurencji? W książce autorstwa C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, cenionych amerykańskich analityków rynku, czytelnicy znajdą liczne wartościowe rozwiązania, bazujące na kluczowym poglądzie, że najważniejsze jest skupienie się wokół potrzeb klientów.
W publikacji tej znaleźć można odpowiedzi na pytania dotyczące między innymi:
- różnic pomiędzy sprzedażą usług i sprzedażą produktów,
- roli, jaką kultura organizacyjna odgrywa w odniesieniu sukcesu przez firmę,
- porównania znaczenia konsumentów i akcjonariuszy.
Treści zawarte w książce "Konsument w centrum uwagi" opierają się na praktykach sprawdzonych gigantów rynku usługowego, takich jak Johnson & Johnson, Wal-Mart, RE/MAX, Four Seasons czy Google. Dzięki tym przykładom, menedżerowie z sektora usługowego mogą lepiej zrozumieć, że koncentracja na potrzebach klientów jest kluczem do długotrwałego sukcesu na rynku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Co jest niezbędne, aby osiągnąć sukces na dynamicznym rynku usług? Jak można wyróżnić się wśród konkurencji? W książce autorstwa C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, cenionych amerykańskich analityków rynku, czytelnicy znajdą liczne wartościowe rozwiązania, bazujące na kluczowym poglądzie, że najważniejsze jest skupienie się wokół potrzeb klientów.
W publikacji tej znaleźć można odpowiedzi na pytania dotyczące między innymi:
- różnic pomiędzy sprzedażą usług i sprzedażą produktów,
- roli, jaką kultura organizacyjna odgrywa w odniesieniu sukcesu przez firmę,
- porównania znaczenia konsumentów i akcjonariuszy.
Treści zawarte w książce "Konsument w centrum uwagi" opierają się na praktykach sprawdzonych gigantów rynku usługowego, takich jak Johnson & Johnson, Wal-Mart, RE/MAX, Four Seasons czy Google. Dzięki tym przykładom, menedżerowie z sektora usługowego mogą lepiej zrozumieć, że koncentracja na potrzebach klientów jest kluczem do długotrwałego sukcesu na rynku.
