Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kompetencje relacyjne w edukacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka autorstwa Jespera Juula i Helle Jensen stanowi kompendium wiedzy dwóch duńskich specjalistów w dziedzinie pedagogiki oraz terapii, które koncentruje się na rozwijaniu kompetencji relacyjnych. Autorzy podkreślają, że te umiejętności są niezbędnym dodatkiem do zestawu narzędzi każdego nauczyciela, tutora czy kierownika szkoły lub przedszkola. W swoim dziele proponują zarówno teoretyczne ujęcie zagadnienia, jak i liczne przykłady, które pokazują, w jaki sposób osoby pracujące z dziećmi mogą chronić ich indywidualność i poczucie wartości, jednocześnie zachowując swoją wiodącą rolę w klasie lub grupie.
Kompetencje relacyjne skupiają się na nowym spojrzeniu na relacje międzyludzkie. Odzwierciedlają one dążenie do zmiany tradycyjnych wzorców wychowawczych z nacisku na posłuszeństwo na model odpowiedzialności. Są to umiejętności, które pozwalają dorosłym na zachowanie autentyczności i integralności w kontaktach zarówno z dziećmi, jak i z innymi dorosłymi, promując jednocześnie nowoczesne podejście do kwestii osobistej odpowiedzialności.
Centralnym elementem kompetencji relacyjnych jest koncepcja równej godności, zakładająca, że potrzeby zarówno dzieci, jak i dorosłych mają taką samą wagę. Reakcje, zarówno słowne, jak i niewerbalne, dzieci i młodzieży powinny być traktowane z równą powagą jak komunikaty dorosłych. Tylko przy takim podejściu możliwe jest stworzenie środowiska edukacyjnego, które sprzyja nauce i rozwojowi uczniów, a także zapewnia zadowolenie z pracy nauczycieli.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka autorstwa Jespera Juula i Helle Jensen stanowi kompendium wiedzy dwóch duńskich specjalistów w dziedzinie pedagogiki oraz terapii, które koncentruje się na rozwijaniu kompetencji relacyjnych. Autorzy podkreślają, że te umiejętności są niezbędnym dodatkiem do zestawu narzędzi każdego nauczyciela, tutora czy kierownika szkoły lub przedszkola. W swoim dziele proponują zarówno teoretyczne ujęcie zagadnienia, jak i liczne przykłady, które pokazują, w jaki sposób osoby pracujące z dziećmi mogą chronić ich indywidualność i poczucie wartości, jednocześnie zachowując swoją wiodącą rolę w klasie lub grupie.
Kompetencje relacyjne skupiają się na nowym spojrzeniu na relacje międzyludzkie. Odzwierciedlają one dążenie do zmiany tradycyjnych wzorców wychowawczych z nacisku na posłuszeństwo na model odpowiedzialności. Są to umiejętności, które pozwalają dorosłym na zachowanie autentyczności i integralności w kontaktach zarówno z dziećmi, jak i z innymi dorosłymi, promując jednocześnie nowoczesne podejście do kwestii osobistej odpowiedzialności.
Centralnym elementem kompetencji relacyjnych jest koncepcja równej godności, zakładająca, że potrzeby zarówno dzieci, jak i dorosłych mają taką samą wagę. Reakcje, zarówno słowne, jak i niewerbalne, dzieci i młodzieży powinny być traktowane z równą powagą jak komunikaty dorosłych. Tylko przy takim podejściu możliwe jest stworzenie środowiska edukacyjnego, które sprzyja nauce i rozwojowi uczniów, a także zapewnia zadowolenie z pracy nauczycieli.
