Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kocham czytać. Jagoda i Janek w Grecji. Zeszyt 19
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wyrazy zawarte w materiałach edukacyjnych zostały podzielone na 14 kategorii, zgodnie z systematyką zaproponowaną przez prof. Jagodę Cieszyńską w serii "Kocham Czytać". W przedmowie autorka przedstawia zamiar stworzenia serii książeczek rozpoczynających się od zeszytu 19, które wspierają dzieci w zdobywaniu umiejętności czytania ze zrozumieniem. Problem ten jest kluczowy, gdyż umożliwia skuteczne korzystanie z podręczników, książek, prasy czy źródeł internetowych poprzez umiejętność identyfikacji i zapamiętywania istotnych informacji. Dlatego też, w zeszytach od 19 do 30, wprowadzone zostaną nazwy krajów i miast oraz wyrazy, których znaczenie można wywnioskować z kontekstu. Celem lektury jest stymulowanie dzieci do rozmów z rodzicami, które pomogą utrwalić i poszerzyć zdobytą wiedzę, co w istocie jest jednym z najefektywniejszych sposobów nauki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wyrazy zawarte w materiałach edukacyjnych zostały podzielone na 14 kategorii, zgodnie z systematyką zaproponowaną przez prof. Jagodę Cieszyńską w serii "Kocham Czytać". W przedmowie autorka przedstawia zamiar stworzenia serii książeczek rozpoczynających się od zeszytu 19, które wspierają dzieci w zdobywaniu umiejętności czytania ze zrozumieniem. Problem ten jest kluczowy, gdyż umożliwia skuteczne korzystanie z podręczników, książek, prasy czy źródeł internetowych poprzez umiejętność identyfikacji i zapamiętywania istotnych informacji. Dlatego też, w zeszytach od 19 do 30, wprowadzone zostaną nazwy krajów i miast oraz wyrazy, których znaczenie można wywnioskować z kontekstu. Celem lektury jest stymulowanie dzieci do rozmów z rodzicami, które pomogą utrwalić i poszerzyć zdobytą wiedzę, co w istocie jest jednym z najefektywniejszych sposobów nauki.
