Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Klocki dienesa. Jak wspomagać rozwój logicznego myślenia uczniów. Przewodnik metodyczny
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Klocki Dienesa. Przewodnik metodyczny" to nowa publikacja skierowana głównie do nauczycieli, terapeutów oraz rodziców, którzy korzystają z Klocków Dienesa w pracy z dziećmi. Może ona także zainteresować psychologów, historyków edukacji, matematyków i studentów oraz wszystkich, którzy pragną wspierać uczniów w rozwijaniu precyzyjnego rozumowania, aby osiągali sukcesy w nauce.
Podtytuł książki brzmi "Jak wspomagać rozwój logicznego myślenia uczniów". Skupia się na wspieraniu intelektualnego rozwoju dzieci w dziedzinie klasyfikacji i zrozumienia związków przyczynowo-skutkowych. Książka odkrywa prawidłowości kształtowania się zdolności klasyfikacji w umysłach młodych ludzi, ukazując na przykładzie Klocków Dienesa, dlaczego i jak należy rozwijać tę umiejętność.
Przewodnik składa się z trzech części. Pierwsze dwie napisane zostały przez prof. Edytę Gruszczyk-Kolczyńską, podczas gdy część trzecia jest dziełem Małgorzaty Zambrowskiej. Publikacja porusza historię wykorzystania Klocków Dienesa w polskiej edukacji matematycznej, podkreślając konieczność wspierania dzieci w rozwoju umiejętności klasyfikacji przed zastosowaniem klocków. Autorki przedstawiają również metody wykorzystania tych narzędzi w nauczaniu starszych uczniów, studentów oraz dorosłych.
Przy tworzeniu książki autorki przywiązały szczególną wagę do omówienia istotnych problemów związanych z modernizacją edukacji matematycznej, pragnąc uniknąć błędów, które w przeszłości skutkowały wycofaniem Klocków Dienesa z nauczania. Zależy im, aby jak najwięcej nauczycieli i pedagogów mogło korzystać z tej cennej pomocy dydaktycznej, wspierając uczniów w rozwoju umiejętności precyzyjnej klasyfikacji oraz łączenia przyczyny ze skutkiem. Umiejętności te są kluczowe dla rozwoju inteligencji, a ich opanowanie sprzyja lepszemu funkcjonowaniu zarówno w szkole, jak i w życiu codziennym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Klocki Dienesa. Przewodnik metodyczny" to nowa publikacja skierowana głównie do nauczycieli, terapeutów oraz rodziców, którzy korzystają z Klocków Dienesa w pracy z dziećmi. Może ona także zainteresować psychologów, historyków edukacji, matematyków i studentów oraz wszystkich, którzy pragną wspierać uczniów w rozwijaniu precyzyjnego rozumowania, aby osiągali sukcesy w nauce.
Podtytuł książki brzmi "Jak wspomagać rozwój logicznego myślenia uczniów". Skupia się na wspieraniu intelektualnego rozwoju dzieci w dziedzinie klasyfikacji i zrozumienia związków przyczynowo-skutkowych. Książka odkrywa prawidłowości kształtowania się zdolności klasyfikacji w umysłach młodych ludzi, ukazując na przykładzie Klocków Dienesa, dlaczego i jak należy rozwijać tę umiejętność.
Przewodnik składa się z trzech części. Pierwsze dwie napisane zostały przez prof. Edytę Gruszczyk-Kolczyńską, podczas gdy część trzecia jest dziełem Małgorzaty Zambrowskiej. Publikacja porusza historię wykorzystania Klocków Dienesa w polskiej edukacji matematycznej, podkreślając konieczność wspierania dzieci w rozwoju umiejętności klasyfikacji przed zastosowaniem klocków. Autorki przedstawiają również metody wykorzystania tych narzędzi w nauczaniu starszych uczniów, studentów oraz dorosłych.
Przy tworzeniu książki autorki przywiązały szczególną wagę do omówienia istotnych problemów związanych z modernizacją edukacji matematycznej, pragnąc uniknąć błędów, które w przeszłości skutkowały wycofaniem Klocków Dienesa z nauczania. Zależy im, aby jak najwięcej nauczycieli i pedagogów mogło korzystać z tej cennej pomocy dydaktycznej, wspierając uczniów w rozwoju umiejętności precyzyjnej klasyfikacji oraz łączenia przyczyny ze skutkiem. Umiejętności te są kluczowe dla rozwoju inteligencji, a ich opanowanie sprzyja lepszemu funkcjonowaniu zarówno w szkole, jak i w życiu codziennym.
