Książka - Klaster perspektywą dla przedsiębiorców

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Klaster perspektywą dla przedsiębiorców

Klaster perspektywą dla przedsiębiorców

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka ta zgłębia tematykę klastrów jako obiecującego kierunku dla rozwoju firm w sektorze turystycznym. Wybór dziedziny turystyki jest wyjątkowo trafny ze względu na jej rosnące znaczenie w ekonomii Polski. Następujące zmiany, takie jak zniesienie wiz i barier celnych oraz możliwość swobodnego przemieszczania się po krajach Unii Europejskiej, przyczyniają się do wzrostu popularności podróży. Tym samym rośnie oczekiwanie na bogatą ofertę turystyczną, zdolną zaspokoić nowe żądania klientów. Kluczową rolę odgrywa więc rozwój nowych produktów i kierunków turystycznych. Klastry w sektorze turystycznym, poprzez współpracę przy tworzeniu wspólnych produktów, mogą oferować wyjątkowe pakiety usług, które wcześniej nie były dostępne na rynku.

Autorka koncentruje się na kilku kluczowych elementach: porządkuje i analizuje kwestie związane z klastrami w Polsce, ze szczególnym naciskiem na turystykę; przeprowadza porównawczą analizę klastrów turystycznych w kontekście innych klastrów funkcjonujących w Polsce; proponuje model klastra turystycznego, który porównuje z modelem klastra przemysłowego; a także identyfikuje czynniki warunkujące sukces klastra turystycznego oraz wytycza jego strategiczne kierunki, podkreślając znaczenie przedsiębiorstw turystycznych. Publikacja jest dedykowana zarówno praktykom, jak i teoretykom zarządzania turystyką poszukującym innowacyjnych metod działania na rynku, jak również studentom ekonomii, którzy specjalizują się w zarządzaniu firmą turystyczną.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka ta zgłębia tematykę klastrów jako obiecującego kierunku dla rozwoju firm w sektorze turystycznym. Wybór dziedziny turystyki jest wyjątkowo trafny ze względu na jej rosnące znaczenie w ekonomii Polski. Następujące zmiany, takie jak zniesienie wiz i barier celnych oraz możliwość swobodnego przemieszczania się po krajach Unii Europejskiej, przyczyniają się do wzrostu popularności podróży. Tym samym rośnie oczekiwanie na bogatą ofertę turystyczną, zdolną zaspokoić nowe żądania klientów. Kluczową rolę odgrywa więc rozwój nowych produktów i kierunków turystycznych. Klastry w sektorze turystycznym, poprzez współpracę przy tworzeniu wspólnych produktów, mogą oferować wyjątkowe pakiety usług, które wcześniej nie były dostępne na rynku.

Autorka koncentruje się na kilku kluczowych elementach: porządkuje i analizuje kwestie związane z klastrami w Polsce, ze szczególnym naciskiem na turystykę; przeprowadza porównawczą analizę klastrów turystycznych w kontekście innych klastrów funkcjonujących w Polsce; proponuje model klastra turystycznego, który porównuje z modelem klastra przemysłowego; a także identyfikuje czynniki warunkujące sukces klastra turystycznego oraz wytycza jego strategiczne kierunki, podkreślając znaczenie przedsiębiorstw turystycznych. Publikacja jest dedykowana zarówno praktykom, jak i teoretykom zarządzania turystyką poszukującym innowacyjnych metod działania na rynku, jak również studentom ekonomii, którzy specjalizują się w zarządzaniu firmą turystyczną.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 6.38 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 152
Rok wydania: 2009
Rozmiar: 16 × 23 mm
ID: 9788376410579
Wydawnictwo:

Inne książki: Jolanta Staszewska

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info