Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Klaster perspektywą dla przedsiębiorców
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta zgłębia tematykę klastrów jako obiecującego kierunku dla rozwoju firm w sektorze turystycznym. Wybór dziedziny turystyki jest wyjątkowo trafny ze względu na jej rosnące znaczenie w ekonomii Polski. Następujące zmiany, takie jak zniesienie wiz i barier celnych oraz możliwość swobodnego przemieszczania się po krajach Unii Europejskiej, przyczyniają się do wzrostu popularności podróży. Tym samym rośnie oczekiwanie na bogatą ofertę turystyczną, zdolną zaspokoić nowe żądania klientów. Kluczową rolę odgrywa więc rozwój nowych produktów i kierunków turystycznych. Klastry w sektorze turystycznym, poprzez współpracę przy tworzeniu wspólnych produktów, mogą oferować wyjątkowe pakiety usług, które wcześniej nie były dostępne na rynku.
Autorka koncentruje się na kilku kluczowych elementach: porządkuje i analizuje kwestie związane z klastrami w Polsce, ze szczególnym naciskiem na turystykę; przeprowadza porównawczą analizę klastrów turystycznych w kontekście innych klastrów funkcjonujących w Polsce; proponuje model klastra turystycznego, który porównuje z modelem klastra przemysłowego; a także identyfikuje czynniki warunkujące sukces klastra turystycznego oraz wytycza jego strategiczne kierunki, podkreślając znaczenie przedsiębiorstw turystycznych. Publikacja jest dedykowana zarówno praktykom, jak i teoretykom zarządzania turystyką poszukującym innowacyjnych metod działania na rynku, jak również studentom ekonomii, którzy specjalizują się w zarządzaniu firmą turystyczną.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta zgłębia tematykę klastrów jako obiecującego kierunku dla rozwoju firm w sektorze turystycznym. Wybór dziedziny turystyki jest wyjątkowo trafny ze względu na jej rosnące znaczenie w ekonomii Polski. Następujące zmiany, takie jak zniesienie wiz i barier celnych oraz możliwość swobodnego przemieszczania się po krajach Unii Europejskiej, przyczyniają się do wzrostu popularności podróży. Tym samym rośnie oczekiwanie na bogatą ofertę turystyczną, zdolną zaspokoić nowe żądania klientów. Kluczową rolę odgrywa więc rozwój nowych produktów i kierunków turystycznych. Klastry w sektorze turystycznym, poprzez współpracę przy tworzeniu wspólnych produktów, mogą oferować wyjątkowe pakiety usług, które wcześniej nie były dostępne na rynku.
Autorka koncentruje się na kilku kluczowych elementach: porządkuje i analizuje kwestie związane z klastrami w Polsce, ze szczególnym naciskiem na turystykę; przeprowadza porównawczą analizę klastrów turystycznych w kontekście innych klastrów funkcjonujących w Polsce; proponuje model klastra turystycznego, który porównuje z modelem klastra przemysłowego; a także identyfikuje czynniki warunkujące sukces klastra turystycznego oraz wytycza jego strategiczne kierunki, podkreślając znaczenie przedsiębiorstw turystycznych. Publikacja jest dedykowana zarówno praktykom, jak i teoretykom zarządzania turystyką poszukującym innowacyjnych metod działania na rynku, jak również studentom ekonomii, którzy specjalizują się w zarządzaniu firmą turystyczną.
