Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Każdego dnia mówię więcej. Miasto
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Seria książek "Każdego Dnia Mówię Więcej" stanowi cenną pomoc w codziennej terapii i zabawie, skierowaną zarówno do specjalistów, takich jak logopedzi, pedagodzy oraz terapeuci, jak i do rodziców. Ilustracje zawarte w tych publikacjach zostały przemyślane z myślą o pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami – są odpowiednio duże, a ich pozbawienie zbędnych szczegółów oraz tła ułatwia koncentrację na przedstawianych elementach. Każdy rysunek posiada podpisy, co wspomaga dzieci w nieświadomym zapamiętywaniu wyglądu słów, a czerwony kolor liter dodatkowo przyciąga uwagę najmłodszych. Wykorzystanie pisma bezszeryfowego jest świadomym wyborem, gdyż uważa się je za najbardziej adekwatne dla małych dzieci oraz tych z niepełnosprawnościami.
Rozdział zatytułowany *Miasto* nie tylko uczy nazw obiektów przedstawionych na ilustracjach, ale również rozwija umiejętności naśladowania poprzez zadania typu "Pokaż, jak...". Pytania takie jak "Ile kół ma ten rower?" czy "Jak przechodzimy przez przejście dla pieszych?" zachęcają dzieci do uważnej obserwacji oraz przygotowują je do bezpiecznego poruszania się w otoczeniu. Ponadto, dzieci uczą się podejmowania decyzji, wybierania spośród kilku opcji i odnoszenia się do wcześniejszych doświadczeń oraz zdobytej wiedzy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Seria książek "Każdego Dnia Mówię Więcej" stanowi cenną pomoc w codziennej terapii i zabawie, skierowaną zarówno do specjalistów, takich jak logopedzi, pedagodzy oraz terapeuci, jak i do rodziców. Ilustracje zawarte w tych publikacjach zostały przemyślane z myślą o pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami – są odpowiednio duże, a ich pozbawienie zbędnych szczegółów oraz tła ułatwia koncentrację na przedstawianych elementach. Każdy rysunek posiada podpisy, co wspomaga dzieci w nieświadomym zapamiętywaniu wyglądu słów, a czerwony kolor liter dodatkowo przyciąga uwagę najmłodszych. Wykorzystanie pisma bezszeryfowego jest świadomym wyborem, gdyż uważa się je za najbardziej adekwatne dla małych dzieci oraz tych z niepełnosprawnościami.
Rozdział zatytułowany *Miasto* nie tylko uczy nazw obiektów przedstawionych na ilustracjach, ale również rozwija umiejętności naśladowania poprzez zadania typu "Pokaż, jak...". Pytania takie jak "Ile kół ma ten rower?" czy "Jak przechodzimy przez przejście dla pieszych?" zachęcają dzieci do uważnej obserwacji oraz przygotowują je do bezpiecznego poruszania się w otoczeniu. Ponadto, dzieci uczą się podejmowania decyzji, wybierania spośród kilku opcji i odnoszenia się do wcześniejszych doświadczeń oraz zdobytej wiedzy.
