Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Każdego dnia mówię więcej. Dom
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacje z serii „Każdego Dnia Mówię Więcej” stanowią cenny zasób zarówno dla specjalistów pracujących z dziećmi z wyjątkowymi potrzebami, jak i dla rodziców, którzy pragną wspierać rozwój swoich pociech na co dzień. Książki te wykorzystują obrazki o dużych rozmiarach i minimalnej liczbie szczegółów, dzięki czemu idealnie nadają się do pracy z najmłodszymi. Każdy ilustracja ma przypisany podpis, co pozwala dzieciom na naturalne zapamiętywanie nowych słów. Użycie czerwonych liter w bezszeryfowym kroju pisma dodatkowo przyciąga uwagę maluchów, czyniąc proces nauki bardziej angażującym.
Segment zatytułowany „Dom” ma na celu znacznie więcej niż tylko naukę nazw przedmiotów. Polecenia takie jak „Pokaż, jak...” wspierają umiejętność naśladowania, zaś pytania w rodzaju „Co tam robisz?” czy „Czy w twoim domu są takie przedmioty?” zachęcają do refleksji i dokładniejszej obserwacji otoczenia. Tego rodzaju interakcje nie tylko pobudzają niezależność i spostrzegawczość, ale również uczą dzieci dokonywania wyborów oraz odnoszenia się do wcześniejszych doświadczeń i wiedzy zdobytej w trakcie codziennych sytuacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacje z serii „Każdego Dnia Mówię Więcej” stanowią cenny zasób zarówno dla specjalistów pracujących z dziećmi z wyjątkowymi potrzebami, jak i dla rodziców, którzy pragną wspierać rozwój swoich pociech na co dzień. Książki te wykorzystują obrazki o dużych rozmiarach i minimalnej liczbie szczegółów, dzięki czemu idealnie nadają się do pracy z najmłodszymi. Każdy ilustracja ma przypisany podpis, co pozwala dzieciom na naturalne zapamiętywanie nowych słów. Użycie czerwonych liter w bezszeryfowym kroju pisma dodatkowo przyciąga uwagę maluchów, czyniąc proces nauki bardziej angażującym.
Segment zatytułowany „Dom” ma na celu znacznie więcej niż tylko naukę nazw przedmiotów. Polecenia takie jak „Pokaż, jak...” wspierają umiejętność naśladowania, zaś pytania w rodzaju „Co tam robisz?” czy „Czy w twoim domu są takie przedmioty?” zachęcają do refleksji i dokładniejszej obserwacji otoczenia. Tego rodzaju interakcje nie tylko pobudzają niezależność i spostrzegawczość, ale również uczą dzieci dokonywania wyborów oraz odnoszenia się do wcześniejszych doświadczeń i wiedzy zdobytej w trakcie codziennych sytuacji.
