Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Karty pracy do ćwiczeń funkcji poznawczych. Część 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka oferuje zestaw ćwiczeń podzielonych na trzy główne obszary: funkcje wykonawcze, procesy pamięciowe oraz uwagowe. Te ćwiczenia skierowane są na rozwijanie umiejętności planowania, kontrolowania reakcji oraz poprawę koncentracji i przerzutności uwagi, czyli zdolności do przełączania się pomiędzy różnymi bodźcami. Problemy z tymi funkcjami często pojawiają się przy różnorodnych schorzeniach mózgu. Zaproponowane w książce zadania są powiązane z codziennymi sytuacjami życiowymi i skupiają się na tematyce odpoczynku, co czyni je praktycznymi i przystępnymi.
Ćwiczenia wyróżniają się dużą różnorodnością i są przeznaczone dla szerokiego grona odbiorców: zarówno dla dzieci w wieku od 10 lat, jak i dla dorosłych — bez względu na to, czy mają oni łagodne zaburzenia poznawcze, czy nie. Są one wartościowym narzędziem zarówno dla osób będących w trakcie terapii neuropsychologicznej, jak i tych, którzy chcą pracować nad swoimi umiejętnościami poznawczymi indywidualnie lub z pomocą bliskich. Terapeuci również mogą czerpać z nich korzyści, włączając te ćwiczenia do swojej praktyki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka oferuje zestaw ćwiczeń podzielonych na trzy główne obszary: funkcje wykonawcze, procesy pamięciowe oraz uwagowe. Te ćwiczenia skierowane są na rozwijanie umiejętności planowania, kontrolowania reakcji oraz poprawę koncentracji i przerzutności uwagi, czyli zdolności do przełączania się pomiędzy różnymi bodźcami. Problemy z tymi funkcjami często pojawiają się przy różnorodnych schorzeniach mózgu. Zaproponowane w książce zadania są powiązane z codziennymi sytuacjami życiowymi i skupiają się na tematyce odpoczynku, co czyni je praktycznymi i przystępnymi.
Ćwiczenia wyróżniają się dużą różnorodnością i są przeznaczone dla szerokiego grona odbiorców: zarówno dla dzieci w wieku od 10 lat, jak i dla dorosłych — bez względu na to, czy mają oni łagodne zaburzenia poznawcze, czy nie. Są one wartościowym narzędziem zarówno dla osób będących w trakcie terapii neuropsychologicznej, jak i tych, którzy chcą pracować nad swoimi umiejętnościami poznawczymi indywidualnie lub z pomocą bliskich. Terapeuci również mogą czerpać z nich korzyści, włączając te ćwiczenia do swojej praktyki.
