Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Już lubię czytać. Ćwiczenia w czytaniu ze zrozumieniem dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Większość uczniów niechętnie sięga po lekturę szkolną, widząc w niej jedynie konieczność dodatkowej pracy lub stratę cennego czasu. Często przyczyną takiego podejścia jest dysleksja oraz rosnąca niechęć do czytania tekstów pisanych.
Książka "Już lubię czytać" autorstwa dwóch autorek stawia sobie za cel zmianę tego podejścia. Stworzone przez nie narzędzie bazujące na norweskiej metodzie ANTARES sprawia, że proces nauki czytania staje się dla uczniów atrakcyjny i efektywny. Dzięki zastosowanym technikom czytelniczym uczniowie nie tylko poprawiają swoją zdolność do zrozumienia i zapamiętywania treści, ale także doskonalą umiejętności związane z gramatyką i ortografią. Książka zachęca do samodzielnego podejścia do nauki, wzmacniając tym samym wiarę we własne możliwości.
Publikacja jest skierowana do starszych uczniów ze szkół podstawowych oraz gimnazjalistów, oferując im nowe spojrzenie na czytanie jako umiejętność pełną potencjału i przyjemności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Większość uczniów niechętnie sięga po lekturę szkolną, widząc w niej jedynie konieczność dodatkowej pracy lub stratę cennego czasu. Często przyczyną takiego podejścia jest dysleksja oraz rosnąca niechęć do czytania tekstów pisanych.
Książka "Już lubię czytać" autorstwa dwóch autorek stawia sobie za cel zmianę tego podejścia. Stworzone przez nie narzędzie bazujące na norweskiej metodzie ANTARES sprawia, że proces nauki czytania staje się dla uczniów atrakcyjny i efektywny. Dzięki zastosowanym technikom czytelniczym uczniowie nie tylko poprawiają swoją zdolność do zrozumienia i zapamiętywania treści, ale także doskonalą umiejętności związane z gramatyką i ortografią. Książka zachęca do samodzielnego podejścia do nauki, wzmacniając tym samym wiarę we własne możliwości.
Publikacja jest skierowana do starszych uczniów ze szkół podstawowych oraz gimnazjalistów, oferując im nowe spojrzenie na czytanie jako umiejętność pełną potencjału i przyjemności.
