Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Języki specjalistyczne. Teoria i praktyka glottody
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tom poświęcony jest dokładnemu zrozumieniu i zdefiniowaniu "języków specjalistycznych" oraz problemom i wyzwaniom, przed którymi stoją nauczyciele języków obcych włączających do swojego nauczania elementy wiedzy specjalistycznej. To zbiór artykułów, które prezentują doświadczenia praktykujących nauczycieli glottodydaktyków działających w różnych środowiskach edukacyjnych. Autorami są lektorzy języków obcych pracujący na uczelniach wyższych, często na wydziałach neofilologicznych. Teksty zawarte w tej książce odzwierciedlają przemyślenia, wiedzę oraz doświadczenia praktyczne nauczycieli, wynikające z ich osobistych poszukiwań. Redaktorzy mają nadzieję, że tom ten stanie się nie tylko drogowskazem zawierającym konkretne strategie i pomysły dotyczące nauczania języków specjalistycznych, ale także bodźcem do dalszych działań w kierunku znalezienia bardziej motywujących i efektywnych metod nauczania, które mogą wykraczać poza standardowy program kursów językowych, wspierając się mniej tradycyjnymi materiałami dydaktycznymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tom poświęcony jest dokładnemu zrozumieniu i zdefiniowaniu "języków specjalistycznych" oraz problemom i wyzwaniom, przed którymi stoją nauczyciele języków obcych włączających do swojego nauczania elementy wiedzy specjalistycznej. To zbiór artykułów, które prezentują doświadczenia praktykujących nauczycieli glottodydaktyków działających w różnych środowiskach edukacyjnych. Autorami są lektorzy języków obcych pracujący na uczelniach wyższych, często na wydziałach neofilologicznych. Teksty zawarte w tej książce odzwierciedlają przemyślenia, wiedzę oraz doświadczenia praktyczne nauczycieli, wynikające z ich osobistych poszukiwań. Redaktorzy mają nadzieję, że tom ten stanie się nie tylko drogowskazem zawierającym konkretne strategie i pomysły dotyczące nauczania języków specjalistycznych, ale także bodźcem do dalszych działań w kierunku znalezienia bardziej motywujących i efektywnych metod nauczania, które mogą wykraczać poza standardowy program kursów językowych, wspierając się mniej tradycyjnymi materiałami dydaktycznymi.
