Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Język w telewizji. Antologia
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Presentowana antologia to rozwinięcie wcześniejszej publikacji redaktorek zatytułowanej „Język w mediach. Antologia”. Książka, która ukazała się w dwóch wydaniach (2012, 2014), zawiera sekcje dedykowane różnym mediom masowym, ilustrowane kilkoma wyselekcjonowanymi artykułami. Celem każdej antologii jest określenie grupy docelowej, do której skierowane są zebrane teksty. W tym przypadku są to osoby zainteresowane szeroko pojętą lingwistyką i mediatyzacją, takie jak: początkujący badacze, studenci czy pasjonaci zagadnień związanych z komunikacją i kulturą medialną. Redaktorkami tego wydania są Małgorzata Kita i Iwona Loewe.
W latach 80. XX wieku europejska telewizja zaczęła przechodzić zmiany, które w Polsce stały się widoczne na przełomie wieków. Pierwsze pięćdziesiąt lat telewizji nazwano paleotelewizją, po czym nastał okres neotelewizji. Współczesna telewizja, za zgodą odbiorców, ujawnia aspekty życia prywatnego, które wcześniej były niedostępne. Transformacja mediów informujących i edukujących doprowadziła do powstania kultury uczestniczenia i reakcji na nadawane treści.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Presentowana antologia to rozwinięcie wcześniejszej publikacji redaktorek zatytułowanej „Język w mediach. Antologia”. Książka, która ukazała się w dwóch wydaniach (2012, 2014), zawiera sekcje dedykowane różnym mediom masowym, ilustrowane kilkoma wyselekcjonowanymi artykułami. Celem każdej antologii jest określenie grupy docelowej, do której skierowane są zebrane teksty. W tym przypadku są to osoby zainteresowane szeroko pojętą lingwistyką i mediatyzacją, takie jak: początkujący badacze, studenci czy pasjonaci zagadnień związanych z komunikacją i kulturą medialną. Redaktorkami tego wydania są Małgorzata Kita i Iwona Loewe.
W latach 80. XX wieku europejska telewizja zaczęła przechodzić zmiany, które w Polsce stały się widoczne na przełomie wieków. Pierwsze pięćdziesiąt lat telewizji nazwano paleotelewizją, po czym nastał okres neotelewizji. Współczesna telewizja, za zgodą odbiorców, ujawnia aspekty życia prywatnego, które wcześniej były niedostępne. Transformacja mediów informujących i edukujących doprowadziła do powstania kultury uczestniczenia i reakcji na nadawane treści.
