Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jakość w kształceniu językowym
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta monografia oferuje zbiór tekstów teoretycznych i praktycznych, dotyczących jakości kształcenia językowego. Publikacja zaczyna się od artykułu H. Komorowskiej zatytułowanego "Ocenianie kształtujące a jakość edukacji nie tylko językowej". Ten esej zapoznaje czytelników z ocenianiem kształtującym, analizując jego formy z perspektywy nauczycieli, uczniów i rodziców. J. Sujecka-Zając w swojej pracy "O jakości edukacyjnej a rebours: obszary rozwoju w kształceniu językowym" bada kompetencje i braki dydaktyczne nauczycieli.
Magdalena Nowacka w artykule "Akredytacje zewnętrzne jako efektywne narzędzie zapewnienia jakości kształcenia językowego w uczelniach wyższych" analizuje, jak oceny akredytacyjne przeprowadzane przez komisję PKA mogą wpływać na podnoszenie standardów nauczania. Z kolei Dorota Pudo w "Jakość kształcenia językowego widziana oczami przyszłych nauczycieli, studentów romanistyki" stara się zdiagnozować zrozumienie konceptu jakości kształcenia językowego wśród przyszłych nauczycieli języka francuskiego.
A. Szymańska-Tworek i J. Makowska-Songin w "Teacher quality as a prerequisite for quality education: needs and expectations of ESP teachers towards professional development in Polish tertiary education context" przedstawiają wyniki badań nad potrzebami i oczekiwaniami nauczycieli języków specjalistycznych w Polsce. M. Horyśniak w swoim artykule analizuje czynniki wpływające na jakość nauki języka obcego według uczniów, uwzględniając różne grupy wiekowe.
A. Piwowarczyk w "Jakość kształcenia na lektoratach w uniwersytecie ekonomicznym a rozwój kompetencji komunikacji międzykulturowej" podkreśla znaczenie kompetencji międzykulturowej w nauczaniu języków. Z kolei M. Szwed w swojej pracy zwraca uwagę na konieczność wprowadzenia elementów glottodydaktyki specjalistycznej do programów kształcenia tłumaczy.
B. Czwartos w artykule "Efektywność kształcenia językowego a planowanie wybranych faz lekcji" oferuje nauczycielom pomysły na bardziej angażujące zajęcia językowe. J. Drążek w swojej pracy kontynuuje tę tematykę, przedstawiając własne metody efektywnego nauczania języków obcych w szkolnej praktyce. Na koniec, I. Nowak w tekście na temat trudności w nauce rosyjskiej wymowy podkreśla problem nieodpowiedniego przedstawienia materiału fonetycznego w podręcznikach.
Ta pozycja jest dedykowana nauczycielom na każdym poziomie edukacji językowej oraz tym, którzy odpowiadają za organizację i standardy kształcenia, a także uczniom jako odbiorcom procesu dydaktycznego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta monografia oferuje zbiór tekstów teoretycznych i praktycznych, dotyczących jakości kształcenia językowego. Publikacja zaczyna się od artykułu H. Komorowskiej zatytułowanego "Ocenianie kształtujące a jakość edukacji nie tylko językowej". Ten esej zapoznaje czytelników z ocenianiem kształtującym, analizując jego formy z perspektywy nauczycieli, uczniów i rodziców. J. Sujecka-Zając w swojej pracy "O jakości edukacyjnej a rebours: obszary rozwoju w kształceniu językowym" bada kompetencje i braki dydaktyczne nauczycieli.
Magdalena Nowacka w artykule "Akredytacje zewnętrzne jako efektywne narzędzie zapewnienia jakości kształcenia językowego w uczelniach wyższych" analizuje, jak oceny akredytacyjne przeprowadzane przez komisję PKA mogą wpływać na podnoszenie standardów nauczania. Z kolei Dorota Pudo w "Jakość kształcenia językowego widziana oczami przyszłych nauczycieli, studentów romanistyki" stara się zdiagnozować zrozumienie konceptu jakości kształcenia językowego wśród przyszłych nauczycieli języka francuskiego.
A. Szymańska-Tworek i J. Makowska-Songin w "Teacher quality as a prerequisite for quality education: needs and expectations of ESP teachers towards professional development in Polish tertiary education context" przedstawiają wyniki badań nad potrzebami i oczekiwaniami nauczycieli języków specjalistycznych w Polsce. M. Horyśniak w swoim artykule analizuje czynniki wpływające na jakość nauki języka obcego według uczniów, uwzględniając różne grupy wiekowe.
A. Piwowarczyk w "Jakość kształcenia na lektoratach w uniwersytecie ekonomicznym a rozwój kompetencji komunikacji międzykulturowej" podkreśla znaczenie kompetencji międzykulturowej w nauczaniu języków. Z kolei M. Szwed w swojej pracy zwraca uwagę na konieczność wprowadzenia elementów glottodydaktyki specjalistycznej do programów kształcenia tłumaczy.
B. Czwartos w artykule "Efektywność kształcenia językowego a planowanie wybranych faz lekcji" oferuje nauczycielom pomysły na bardziej angażujące zajęcia językowe. J. Drążek w swojej pracy kontynuuje tę tematykę, przedstawiając własne metody efektywnego nauczania języków obcych w szkolnej praktyce. Na koniec, I. Nowak w tekście na temat trudności w nauce rosyjskiej wymowy podkreśla problem nieodpowiedniego przedstawienia materiału fonetycznego w podręcznikach.
Ta pozycja jest dedykowana nauczycielom na każdym poziomie edukacji językowej oraz tym, którzy odpowiadają za organizację i standardy kształcenia, a także uczniom jako odbiorcom procesu dydaktycznego.
