Książka - Jakość w kształceniu językowym

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Ta monografia oferuje zbiór tekstów teoretycznych i praktycznych, dotyczących jakości kształcenia językowego. Publikacja zaczyna się od artykułu H. Komorowskiej zatytułowanego "Ocenianie kształtujące a jakość edukacji nie tylko językowej". Ten esej zapoznaje czytelników z ocenianiem kształtującym, analizując jego formy z perspektywy nauczycieli, uczniów i rodziców. J. Sujecka-Zając w swojej pracy "O jakości edukacyjnej a rebours: obszary rozwoju w kształceniu językowym" bada kompetencje i braki dydaktyczne nauczycieli.

Magdalena Nowacka w artykule "Akredytacje zewnętrzne jako efektywne narzędzie zapewnienia jakości kształcenia językowego w uczelniach wyższych" analizuje, jak oceny akredytacyjne przeprowadzane przez komisję PKA mogą wpływać na podnoszenie standardów nauczania. Z kolei Dorota Pudo w "Jakość kształcenia językowego widziana oczami przyszłych nauczycieli, studentów romanistyki" stara się zdiagnozować zrozumienie konceptu jakości kształcenia językowego wśród przyszłych nauczycieli języka francuskiego.

A. Szymańska-Tworek i J. Makowska-Songin w "Teacher quality as a prerequisite for quality education: needs and expectations of ESP teachers towards professional development in Polish tertiary education context" przedstawiają wyniki badań nad potrzebami i oczekiwaniami nauczycieli języków specjalistycznych w Polsce. M. Horyśniak w swoim artykule analizuje czynniki wpływające na jakość nauki języka obcego według uczniów, uwzględniając różne grupy wiekowe.

A. Piwowarczyk w "Jakość kształcenia na lektoratach w uniwersytecie ekonomicznym a rozwój kompetencji komunikacji międzykulturowej" podkreśla znaczenie kompetencji międzykulturowej w nauczaniu języków. Z kolei M. Szwed w swojej pracy zwraca uwagę na konieczność wprowadzenia elementów glottodydaktyki specjalistycznej do programów kształcenia tłumaczy.

B. Czwartos w artykule "Efektywność kształcenia językowego a planowanie wybranych faz lekcji" oferuje nauczycielom pomysły na bardziej angażujące zajęcia językowe. J. Drążek w swojej pracy kontynuuje tę tematykę, przedstawiając własne metody efektywnego nauczania języków obcych w szkolnej praktyce. Na koniec, I. Nowak w tekście na temat trudności w nauce rosyjskiej wymowy podkreśla problem nieodpowiedniego przedstawienia materiału fonetycznego w podręcznikach.

Ta pozycja jest dedykowana nauczycielom na każdym poziomie edukacji językowej oraz tym, którzy odpowiadają za organizację i standardy kształcenia, a także uczniom jako odbiorcom procesu dydaktycznego.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Ta monografia oferuje zbiór tekstów teoretycznych i praktycznych, dotyczących jakości kształcenia językowego. Publikacja zaczyna się od artykułu H. Komorowskiej zatytułowanego "Ocenianie kształtujące a jakość edukacji nie tylko językowej". Ten esej zapoznaje czytelników z ocenianiem kształtującym, analizując jego formy z perspektywy nauczycieli, uczniów i rodziców. J. Sujecka-Zając w swojej pracy "O jakości edukacyjnej a rebours: obszary rozwoju w kształceniu językowym" bada kompetencje i braki dydaktyczne nauczycieli.

Magdalena Nowacka w artykule "Akredytacje zewnętrzne jako efektywne narzędzie zapewnienia jakości kształcenia językowego w uczelniach wyższych" analizuje, jak oceny akredytacyjne przeprowadzane przez komisję PKA mogą wpływać na podnoszenie standardów nauczania. Z kolei Dorota Pudo w "Jakość kształcenia językowego widziana oczami przyszłych nauczycieli, studentów romanistyki" stara się zdiagnozować zrozumienie konceptu jakości kształcenia językowego wśród przyszłych nauczycieli języka francuskiego.

A. Szymańska-Tworek i J. Makowska-Songin w "Teacher quality as a prerequisite for quality education: needs and expectations of ESP teachers towards professional development in Polish tertiary education context" przedstawiają wyniki badań nad potrzebami i oczekiwaniami nauczycieli języków specjalistycznych w Polsce. M. Horyśniak w swoim artykule analizuje czynniki wpływające na jakość nauki języka obcego według uczniów, uwzględniając różne grupy wiekowe.

A. Piwowarczyk w "Jakość kształcenia na lektoratach w uniwersytecie ekonomicznym a rozwój kompetencji komunikacji międzykulturowej" podkreśla znaczenie kompetencji międzykulturowej w nauczaniu języków. Z kolei M. Szwed w swojej pracy zwraca uwagę na konieczność wprowadzenia elementów glottodydaktyki specjalistycznej do programów kształcenia tłumaczy.

B. Czwartos w artykule "Efektywność kształcenia językowego a planowanie wybranych faz lekcji" oferuje nauczycielom pomysły na bardziej angażujące zajęcia językowe. J. Drążek w swojej pracy kontynuuje tę tematykę, przedstawiając własne metody efektywnego nauczania języków obcych w szkolnej praktyce. Na koniec, I. Nowak w tekście na temat trudności w nauce rosyjskiej wymowy podkreśla problem nieodpowiedniego przedstawienia materiału fonetycznego w podręcznikach.

Ta pozycja jest dedykowana nauczycielom na każdym poziomie edukacji językowej oraz tym, którzy odpowiadają za organizację i standardy kształcenia, a także uczniom jako odbiorcom procesu dydaktycznego.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 64.19 zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 218
Rok wydania: 2019
Rozmiar: 1 × 2 mm
ID: 9788322638293

Dane producenta:

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego , ul. Bankowa 12B, 40-007 Katowice, Polska ,[email protected] ,tel. +48 32 359 21 77

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info