Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jakość kształcenia akademickiego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka powstała dzięki współpracy specjalistów z dużym doświadczeniem dydaktycznym, którzy pracują na rzecz poprawy jakości nauczania na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Czytelnicy znajdą w niej wiele przydatnych rekomendacji opartych na praktycznych doświadczeniach autorów związanych z dydaktyką, organizacją i badaniami naukowymi.
Publikacja nie oferuje prostych rozwiązań czy jednoznacznych odpowiedzi na pytania związane z jakością nauczania, jednak zawarte w niej dobre praktyki, które osadzono w różnorodnych kontekstach dziedzinowych, mogą być zastosowane z powodzeniem na innych uczelniach. Książka stanowi inspirację zarówno dla teoretyków i badaczy edukacyjnych, jak i praktyków zarządzających w środowisku szkolnictwa wyższego.
Monografia jest szczególną pozycją na rynku wydawniczym, która koncentruje się na jakości kształcenia akademickiego. Wyróżnia się wysokim poziomem merytorycznym, ukazując tematy z różnych perspektyw naukowych i kierunków kształcenia. Choć omawiane zagadnienia skupiają się głównie na naukach zarządzania i jakości, ich reinterpretacja w kontekście praktyki akademickiej jest wartościowa. Różnorodność przedstawionych przypadków oraz wielość zastosowanych perspektyw oferują nowatorskie spojrzenie, które jest nie tylko formalne, ale również praktyczne.
Jak zaznacza dr hab. Radosław Mącik, prof. UMCS, monografia stanowi istotny wkład w literaturę poświęconą jakości kształcenia. Dodatkowo, dr hab. Tomasz Papaj, prof. UE w Katowicach, podkreśla, że książka porusza tematykę jakości nauczania zarówno w szerokim ujęciu, jak i na przykładzie doświadczeń Uniwersytetu Jagiellońskiego jako czołowej polskiej uczelni. Zawarte w niej treści mogą być punktem odniesienia w debatach na temat rozwoju jakości kształcenia, a przytoczone przykłady stanowić inspirację do wdrażania podobnych rozwiązań w innych instytucjach. Publikacja adresowana jest do szerokiego grona interesariuszy uczelni, w tym pracodawców, ekspertów w dziedzinie szkolnictwa wyższego oraz instytucji publicznych zajmujących się doskonaleniem procesów edukacyjnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka powstała dzięki współpracy specjalistów z dużym doświadczeniem dydaktycznym, którzy pracują na rzecz poprawy jakości nauczania na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Czytelnicy znajdą w niej wiele przydatnych rekomendacji opartych na praktycznych doświadczeniach autorów związanych z dydaktyką, organizacją i badaniami naukowymi.
Publikacja nie oferuje prostych rozwiązań czy jednoznacznych odpowiedzi na pytania związane z jakością nauczania, jednak zawarte w niej dobre praktyki, które osadzono w różnorodnych kontekstach dziedzinowych, mogą być zastosowane z powodzeniem na innych uczelniach. Książka stanowi inspirację zarówno dla teoretyków i badaczy edukacyjnych, jak i praktyków zarządzających w środowisku szkolnictwa wyższego.
Monografia jest szczególną pozycją na rynku wydawniczym, która koncentruje się na jakości kształcenia akademickiego. Wyróżnia się wysokim poziomem merytorycznym, ukazując tematy z różnych perspektyw naukowych i kierunków kształcenia. Choć omawiane zagadnienia skupiają się głównie na naukach zarządzania i jakości, ich reinterpretacja w kontekście praktyki akademickiej jest wartościowa. Różnorodność przedstawionych przypadków oraz wielość zastosowanych perspektyw oferują nowatorskie spojrzenie, które jest nie tylko formalne, ale również praktyczne.
Jak zaznacza dr hab. Radosław Mącik, prof. UMCS, monografia stanowi istotny wkład w literaturę poświęconą jakości kształcenia. Dodatkowo, dr hab. Tomasz Papaj, prof. UE w Katowicach, podkreśla, że książka porusza tematykę jakości nauczania zarówno w szerokim ujęciu, jak i na przykładzie doświadczeń Uniwersytetu Jagiellońskiego jako czołowej polskiej uczelni. Zawarte w niej treści mogą być punktem odniesienia w debatach na temat rozwoju jakości kształcenia, a przytoczone przykłady stanowić inspirację do wdrażania podobnych rozwiązań w innych instytucjach. Publikacja adresowana jest do szerokiego grona interesariuszy uczelni, w tym pracodawców, ekspertów w dziedzinie szkolnictwa wyższego oraz instytucji publicznych zajmujących się doskonaleniem procesów edukacyjnych.
