Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak zostać pisarzem
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Nowatorski na polskim rynku poradnik przeznaczony dla wszystkich, którzy pragną zgłębić sztukę pisania. Ten znakomity podręcznik, stworzony przez ekspertów, dostarcza niezbędną wiedzę dla przyszłych twórców prozy. Zawiera informacje o strukturze dzieła literackiego, różnorodnych gatunkach prozatorskich i literacko-publicystycznych oraz szczególnym charakterze tekstów reklamowych.
Autorzy odkrywają przed czytelnikami tajniki rynku wydawniczego i medialnego, wskazując na istotne aspekty współpracy z redaktorem, a także omawiają życie literackie i kwestie praw autorskich. Głos w tej publikacji mają również doświadczeni praktycy — cytowani są współcześni polscy pisarze, w tym noblistka Olga Tokarczuk, którzy dzielą się swoimi zawodowymi doświadczeniami oraz opisują źródła inspiracji i codzienne wyzwania w pracy twórczej.
Ten lekki, momentami dowcipny, ale zarazem pełen praktycznej wiedzy poradnik został zaprojektowany jako pierwszy tego typu polski podręcznik dla uczelni kształcących przyszłych pisarzy. Od momentu pierwszego wydania zyskał popularność nie tylko wśród studentów, ale także wśród wszystkich, którzy chcą związać swoją przyszłość z pisarstwem. Kolejne wydanie tego podręcznika dedykujemy stale rosnącej grupie nowych autorów, życząc im wielu sukcesów na literackiej drodze.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Nowatorski na polskim rynku poradnik przeznaczony dla wszystkich, którzy pragną zgłębić sztukę pisania. Ten znakomity podręcznik, stworzony przez ekspertów, dostarcza niezbędną wiedzę dla przyszłych twórców prozy. Zawiera informacje o strukturze dzieła literackiego, różnorodnych gatunkach prozatorskich i literacko-publicystycznych oraz szczególnym charakterze tekstów reklamowych.
Autorzy odkrywają przed czytelnikami tajniki rynku wydawniczego i medialnego, wskazując na istotne aspekty współpracy z redaktorem, a także omawiają życie literackie i kwestie praw autorskich. Głos w tej publikacji mają również doświadczeni praktycy — cytowani są współcześni polscy pisarze, w tym noblistka Olga Tokarczuk, którzy dzielą się swoimi zawodowymi doświadczeniami oraz opisują źródła inspiracji i codzienne wyzwania w pracy twórczej.
Ten lekki, momentami dowcipny, ale zarazem pełen praktycznej wiedzy poradnik został zaprojektowany jako pierwszy tego typu polski podręcznik dla uczelni kształcących przyszłych pisarzy. Od momentu pierwszego wydania zyskał popularność nie tylko wśród studentów, ale także wśród wszystkich, którzy chcą związać swoją przyszłość z pisarstwem. Kolejne wydanie tego podręcznika dedykujemy stale rosnącej grupie nowych autorów, życząc im wielu sukcesów na literackiej drodze.
