Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak upadają giganci. I dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Katastrofie w biznesie nie jest nieunikniona. Upadkowi przedsiębiorstwa można zapobiec, jeśli potrafimy go przewidzieć i zacząć działać odpowiednio wcześnie. Jim Collins, analizując przypadki upadku licznych niegdyś potężnych przedsiębiorstw, stawia kluczowe pytania: dlaczego wielkie firmy upadają? Czy jest sposób, by przewidzieć te kryzysy i skutecznie im zapobiec? Jak daleko musi się posunąć firma, aby niebezpiecznie zbliżyć się do punktu krytycznego, z którego nie ma powrotu?
W książce "Jak upadają giganci" Collins zgłębia te zagadnienia, oferując liderom firm nadzieję na zmianę niekorzystnego kursu wydarzeń. Dzięki solidnemu zapleczu badawczemu, które obejmuje cztery lata intensywnych analiz, autor identyfikuje pięć etapów procesu prowadzącego do upadku. Rozkładając ten proces na czynniki pierwsze, Collins pokazuje, że upadkowi można zarówno zapobiegać, jak i go zawczasu zauważyć, co daje przedsiębiorstwom szansę na odbudowę i uniknięcie katastrofalnych skutków swoich działań.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Katastrofie w biznesie nie jest nieunikniona. Upadkowi przedsiębiorstwa można zapobiec, jeśli potrafimy go przewidzieć i zacząć działać odpowiednio wcześnie. Jim Collins, analizując przypadki upadku licznych niegdyś potężnych przedsiębiorstw, stawia kluczowe pytania: dlaczego wielkie firmy upadają? Czy jest sposób, by przewidzieć te kryzysy i skutecznie im zapobiec? Jak daleko musi się posunąć firma, aby niebezpiecznie zbliżyć się do punktu krytycznego, z którego nie ma powrotu?
W książce "Jak upadają giganci" Collins zgłębia te zagadnienia, oferując liderom firm nadzieję na zmianę niekorzystnego kursu wydarzeń. Dzięki solidnemu zapleczu badawczemu, które obejmuje cztery lata intensywnych analiz, autor identyfikuje pięć etapów procesu prowadzącego do upadku. Rozkładając ten proces na czynniki pierwsze, Collins pokazuje, że upadkowi można zarówno zapobiegać, jak i go zawczasu zauważyć, co daje przedsiębiorstwom szansę na odbudowę i uniknięcie katastrofalnych skutków swoich działań.
