Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak upadają giganci?
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce „Jak upadają giganci” autor Jim Collins zgłębia temat spadku wielkich korporacji, starając się ustalić, czy upadek można przewidzieć i w jaki sposób można mu zapobiec. Zaintrygowany losem niegdyś potężnych firm, Collins bada, jak blisko granicy katastrofy trzeba się znaleźć, by nie było już możliwości odwrotu, oraz jakie działania mogą pomóc w zmianie niekorzystnego obrotu spraw.
Przez cztery lata Collins prowadził szczegółowe badania, które pozwoliły mu określić pięć faz prowadzących do upadku przedsiębiorstw: nadmierną pewność siebie wynikającą z wcześniejszych sukcesów, chaotyczny pęd do kolejnych osiągnięć, ignorowanie ryzyk i ostrzeżeń, desperackie poszukiwanie drogi ratunku oraz ostateczny upadek w niebyt lub regresję.
Świadomość tych etapów umożliwia liderom minimalizowanie ryzyka całkowitego załamania. Collins podkreśla, że nawet najlepsze firmy mogą podnieść się po kryzysie. Często upadek jest spowodowany własnymi błędami organizacji, a sposób na odbudowę leży w naszych rękach. Dopóki walka trwa, istnieje nadzieja na powstanie z porażki.
Jim Collins, ceniony badacz świata biznesu, odniósł sukces pisząc bestseller „Od dobrego do wielkiego” oraz współtworząc „Wizjonerskie organizacje”. Uczy liderów zarówno w sferze korporacyjnej, jak i społecznej. Jego prace były szeroko dyskutowane w uznanych publikacjach, takich jak „Fortune”, „BusinessWeek”, „The Economist”, „USA Today” czy „Harvard Business Review”.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce „Jak upadają giganci” autor Jim Collins zgłębia temat spadku wielkich korporacji, starając się ustalić, czy upadek można przewidzieć i w jaki sposób można mu zapobiec. Zaintrygowany losem niegdyś potężnych firm, Collins bada, jak blisko granicy katastrofy trzeba się znaleźć, by nie było już możliwości odwrotu, oraz jakie działania mogą pomóc w zmianie niekorzystnego obrotu spraw.
Przez cztery lata Collins prowadził szczegółowe badania, które pozwoliły mu określić pięć faz prowadzących do upadku przedsiębiorstw: nadmierną pewność siebie wynikającą z wcześniejszych sukcesów, chaotyczny pęd do kolejnych osiągnięć, ignorowanie ryzyk i ostrzeżeń, desperackie poszukiwanie drogi ratunku oraz ostateczny upadek w niebyt lub regresję.
Świadomość tych etapów umożliwia liderom minimalizowanie ryzyka całkowitego załamania. Collins podkreśla, że nawet najlepsze firmy mogą podnieść się po kryzysie. Często upadek jest spowodowany własnymi błędami organizacji, a sposób na odbudowę leży w naszych rękach. Dopóki walka trwa, istnieje nadzieja na powstanie z porażki.
Jim Collins, ceniony badacz świata biznesu, odniósł sukces pisząc bestseller „Od dobrego do wielkiego” oraz współtworząc „Wizjonerskie organizacje”. Uczy liderów zarówno w sferze korporacyjnej, jak i społecznej. Jego prace były szeroko dyskutowane w uznanych publikacjach, takich jak „Fortune”, „BusinessWeek”, „The Economist”, „USA Today” czy „Harvard Business Review”.
