Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak solidnie przygotować profesjonalny biznesplan
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Aby osiągnąć sukces w świecie biznesu, kluczowe jest posiadanie nie tylko innowacyjnego pomysłu, ale także precyzyjnego planu jego realizacji. Biznesplan funkcjonuje jak strategiczny drogowskaz, prowadzący firmy przez zawiłości działalności operacyjnej. Stanowi dla przedsiębiorcy to, czym jest mapa lotu dla pilota — nieodzownym narzędziem nawigacyjnym. Stworzenie skutecznego biznesplanu wymaga szerokiej wiedzy ekonomicznej, zaawansowanych umiejętności analitycznych oraz intuicji dotyczącej przyszłego funkcjonowania firmy. W rzeczywistości, biznesplan to kompleksowy dokument zawierający analizy, prognozy i strategie, bazujący na obecnej sytuacji finansowej, danych historycznych oraz przewidywanych zmianach w otoczeniu biznesowym. Uwzględnia on wszystkie istotne aspekty, takie jak kwestie finansowe, rynkowe, marketingowe, organizacyjne, prawne, kadrowe, technologiczne, ekologiczne, a niekiedy również geograficzne i polityczne. Solidnie przygotowany biznesplan jest niezwykle przydatny, zwłaszcza gdy przedsiębiorstwo ubiega się o finansowanie czy wsparcie z funduszy unijnych. Dokument ten przekłada zamierzenia na konkretne działania, opierając się na realnej ocenie wyników, potencjału, konkurencyjności oraz trendów rynkowych, co ma na celu zwiększenie wartości rynkowej firmy. Książka skupia się na przedstawieniu metodologii tworzenia profesjonalnego biznesplanu, przybliżając podstawowe metody i kluczowe zasady potrzebne do jego opracowania, a także kryteria ich formalnej i merytorycznej oceny. Dzięki tej publikacji, każdy zainteresowany będzie mógł samodzielnie sporządzić prawidłowy i skuteczny biznesplan.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Aby osiągnąć sukces w świecie biznesu, kluczowe jest posiadanie nie tylko innowacyjnego pomysłu, ale także precyzyjnego planu jego realizacji. Biznesplan funkcjonuje jak strategiczny drogowskaz, prowadzący firmy przez zawiłości działalności operacyjnej. Stanowi dla przedsiębiorcy to, czym jest mapa lotu dla pilota — nieodzownym narzędziem nawigacyjnym. Stworzenie skutecznego biznesplanu wymaga szerokiej wiedzy ekonomicznej, zaawansowanych umiejętności analitycznych oraz intuicji dotyczącej przyszłego funkcjonowania firmy. W rzeczywistości, biznesplan to kompleksowy dokument zawierający analizy, prognozy i strategie, bazujący na obecnej sytuacji finansowej, danych historycznych oraz przewidywanych zmianach w otoczeniu biznesowym. Uwzględnia on wszystkie istotne aspekty, takie jak kwestie finansowe, rynkowe, marketingowe, organizacyjne, prawne, kadrowe, technologiczne, ekologiczne, a niekiedy również geograficzne i polityczne. Solidnie przygotowany biznesplan jest niezwykle przydatny, zwłaszcza gdy przedsiębiorstwo ubiega się o finansowanie czy wsparcie z funduszy unijnych. Dokument ten przekłada zamierzenia na konkretne działania, opierając się na realnej ocenie wyników, potencjału, konkurencyjności oraz trendów rynkowych, co ma na celu zwiększenie wartości rynkowej firmy. Książka skupia się na przedstawieniu metodologii tworzenia profesjonalnego biznesplanu, przybliżając podstawowe metody i kluczowe zasady potrzebne do jego opracowania, a także kryteria ich formalnej i merytorycznej oceny. Dzięki tej publikacji, każdy zainteresowany będzie mógł samodzielnie sporządzić prawidłowy i skuteczny biznesplan.
