Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak rozszyfrować każdego. Nie daj się oszukać i zyskaj przewagę
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka wychodzi poza standardowe poradniki dotyczące mowy ciała, oferując praktyczne techniki psychologiczne, które można stosować w różnych sytuacjach życiowych, by zrozumieć prawdziwe intencje innych ludzi. Dr D.J. Lieberman, opierając się na rzetelnych badaniach psychologicznych, stworzył wszechstronne metody pozwalające szybko ocenić, czy ktoś:
- ukrywa coś przed tobą;
- jest pewien siebie lub tylko to udaje;
- mówi szczerze;
- jest naprawdę zainteresowany twoją osobą czy marnujesz swój czas.
Poznaj sposoby na zadawanie właściwych pytań, wykorzystywanie prostych skojarzeń i ocenianie profilu emocjonalnego. Naucz się, na które sygnały zwracać uwagę w kontaktach międzyludzkich, aby unikać złudzeń zarówno w miejscu pracy, jak i w życiu osobistym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka wychodzi poza standardowe poradniki dotyczące mowy ciała, oferując praktyczne techniki psychologiczne, które można stosować w różnych sytuacjach życiowych, by zrozumieć prawdziwe intencje innych ludzi. Dr D.J. Lieberman, opierając się na rzetelnych badaniach psychologicznych, stworzył wszechstronne metody pozwalające szybko ocenić, czy ktoś:
- ukrywa coś przed tobą;
- jest pewien siebie lub tylko to udaje;
- mówi szczerze;
- jest naprawdę zainteresowany twoją osobą czy marnujesz swój czas.
Poznaj sposoby na zadawanie właściwych pytań, wykorzystywanie prostych skojarzeń i ocenianie profilu emocjonalnego. Naucz się, na które sygnały zwracać uwagę w kontaktach międzyludzkich, aby unikać złudzeń zarówno w miejscu pracy, jak i w życiu osobistym.
