Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak rozpocząć pracę terapeutyczną z małym dzieckiem?
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Jak rozpocząć pracę terapeutyczną z małym dzieckiem? Obserwacja" to poradnik skierowany do terapeutów, którzy zaczynają pracę z dziećmi posiadającymi deficyty rozwojowe, niepełnosprawności oraz inne zaburzenia. Skupia się na okresie życia od 5 do 10 lat, kiedy zakończenie głównych procesów warunkujących funkcjonowanie otwiera przestrzeń do rozwijania kolejnych umiejętności. Szeroko opisuje podejście wielodyscyplinarne, pomagając profesjonalistom prowadzić pierwsze wizyty oraz ułatwiać dogłębną ocenę rozwoju dziecka.
Obserwacja, jaką promuje książka, wychodzi poza powierzchowne analizy, uwzględniając nie tylko rozwój fizyczny i biologiczny, ale również medyczne obciążenia, czynniki środowiskowe oraz społeczne. Czytelnik dowie się, jak kreować programy terapeutyczne w oparciu o dokładne obserwacje oraz rozpoznawać przyczyny różnic od normy w zachowaniach i relacjach dziecka. Poradnik nie tylko oczekuje od terapeutów znajomości standardów rozwojowych, ale także ich zdolności do różnicowania i oceny obserwacji.
Przewodnik kieruje początkującego terapeutę przez wszystkie kluczowe etapy pracy z dzieckiem, oferując narzędzia takie jak gotowy arkusz obserwacyjny. Dodane ilustracje wykonane metodami sketchnotingu oraz flipchartingu ułatwiają przyswajanie treści, czyniąc każdy rozdział bardziej angażującym i przystępnym. Książka ta stanowi cenną pomoc dla tych, którzy są zaangażowani w codzienną, aktywną pracę z dziećmi mającymi specjalne potrzeby.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Jak rozpocząć pracę terapeutyczną z małym dzieckiem? Obserwacja" to poradnik skierowany do terapeutów, którzy zaczynają pracę z dziećmi posiadającymi deficyty rozwojowe, niepełnosprawności oraz inne zaburzenia. Skupia się na okresie życia od 5 do 10 lat, kiedy zakończenie głównych procesów warunkujących funkcjonowanie otwiera przestrzeń do rozwijania kolejnych umiejętności. Szeroko opisuje podejście wielodyscyplinarne, pomagając profesjonalistom prowadzić pierwsze wizyty oraz ułatwiać dogłębną ocenę rozwoju dziecka.
Obserwacja, jaką promuje książka, wychodzi poza powierzchowne analizy, uwzględniając nie tylko rozwój fizyczny i biologiczny, ale również medyczne obciążenia, czynniki środowiskowe oraz społeczne. Czytelnik dowie się, jak kreować programy terapeutyczne w oparciu o dokładne obserwacje oraz rozpoznawać przyczyny różnic od normy w zachowaniach i relacjach dziecka. Poradnik nie tylko oczekuje od terapeutów znajomości standardów rozwojowych, ale także ich zdolności do różnicowania i oceny obserwacji.
Przewodnik kieruje początkującego terapeutę przez wszystkie kluczowe etapy pracy z dzieckiem, oferując narzędzia takie jak gotowy arkusz obserwacyjny. Dodane ilustracje wykonane metodami sketchnotingu oraz flipchartingu ułatwiają przyswajanie treści, czyniąc każdy rozdział bardziej angażującym i przystępnym. Książka ta stanowi cenną pomoc dla tych, którzy są zaangażowani w codzienną, aktywną pracę z dziećmi mającymi specjalne potrzeby.
