Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
JAK KSZTAŁTOWAĆ REGIONALNE PRODUKTY TURYSTYCZNE? TEORIA I PRAKTYKA
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W tej publikacji autorka szczegółowo przedstawia metodykę tworzenia regionalnych produktów turystycznych oraz działania podejmowane przez podmioty odpowiedzialne za ich rozwój. Wnikliwie analizuje wymagania Unii Europejskiej wobec polskich regionów dotyczące budowy i wzmacniania produktów turystycznych oraz omawia podstawy i czynniki warunkujące ich rozwój w Polsce. Szczególną uwagę poświęca prawidłowemu definiowaniu pojęcia regionalnego produktu turystycznego. Na bazie przeprowadzonych badań empirycznych autorka diagnozuje aktualny stan rozwoju tych produktów w Polsce, a także identyfikuje działania podejmowane przez władze samorządowe w poszczególnych województwach w celu ich tworzenia. Książka jest skierowana zarówno do osób uczących się zagadnień związanych z zarządzaniem turystyką, jak i praktyków. Zainteresowani nią będą szczególnie ci, którzy odpowiadają za rozwój na poziomie lokalnym i regionalnym, a więc pracownicy administracji publicznej oraz organizacji pozarządowych działających w obszarze turystyki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W tej publikacji autorka szczegółowo przedstawia metodykę tworzenia regionalnych produktów turystycznych oraz działania podejmowane przez podmioty odpowiedzialne za ich rozwój. Wnikliwie analizuje wymagania Unii Europejskiej wobec polskich regionów dotyczące budowy i wzmacniania produktów turystycznych oraz omawia podstawy i czynniki warunkujące ich rozwój w Polsce. Szczególną uwagę poświęca prawidłowemu definiowaniu pojęcia regionalnego produktu turystycznego. Na bazie przeprowadzonych badań empirycznych autorka diagnozuje aktualny stan rozwoju tych produktów w Polsce, a także identyfikuje działania podejmowane przez władze samorządowe w poszczególnych województwach w celu ich tworzenia. Książka jest skierowana zarówno do osób uczących się zagadnień związanych z zarządzaniem turystyką, jak i praktyków. Zainteresowani nią będą szczególnie ci, którzy odpowiadają za rozwój na poziomie lokalnym i regionalnym, a więc pracownicy administracji publicznej oraz organizacji pozarządowych działających w obszarze turystyki.
