Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak być dobrym sprzedawcą
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Daniel H. Pink, autor znany z bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację", powraca z kolejną fascynującą książką, która bada rolę sprzedaży w codziennym życiu. Bez względu na to, czy jesteśmy zwolennikami tego zjawiska, dziś każdy z nas odgrywa rolę sprzedawcy. Możemy działać jako pracownicy promujący nowe pomysły w biurze, przedsiębiorcy poszukujący wsparcia finansowego lub rodzice i nauczyciele motywujący dzieci do nauki. Książka "Jak być dobrym sprzedawcą" oferuje świeże podejście do nauki i praktyki sprzedaży.
Podobnie jak w "Drive", Pink opiera się na szerokim zakresie badań socjologicznych, by zaprezentować zaskakujące intuicje. Zamiast priorytetowego skupienia na finalizowaniu transakcji, Pink wprowadza trzy nowe zasady skutecznego sprzedawcy. Obala mit o wyższości ekstrawertyków w sprzedaży i podkreśla wagę pokazywania ludziom odpowiedniego działania zamiast zmieniania ich sposobu myślenia.
Autor dzieli się także sześcioma nowoczesnymi typami prezentacji, które zastępują tradycyjne podejście, jak również trzema regułami lepszego zrozumienia perspektyw innych osób. Oferuje pięć metod formułowania przekazu, który staje się czytelniejszy i bardziej efektywny. Te praktyczne porady i koncepty sprawiają, że książka jest nie tylko pouczająca, ale także niezwykle przydatna w przekształcaniu naszego podejścia w pracy, szkole oraz w domu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Daniel H. Pink, autor znany z bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację", powraca z kolejną fascynującą książką, która bada rolę sprzedaży w codziennym życiu. Bez względu na to, czy jesteśmy zwolennikami tego zjawiska, dziś każdy z nas odgrywa rolę sprzedawcy. Możemy działać jako pracownicy promujący nowe pomysły w biurze, przedsiębiorcy poszukujący wsparcia finansowego lub rodzice i nauczyciele motywujący dzieci do nauki. Książka "Jak być dobrym sprzedawcą" oferuje świeże podejście do nauki i praktyki sprzedaży.
Podobnie jak w "Drive", Pink opiera się na szerokim zakresie badań socjologicznych, by zaprezentować zaskakujące intuicje. Zamiast priorytetowego skupienia na finalizowaniu transakcji, Pink wprowadza trzy nowe zasady skutecznego sprzedawcy. Obala mit o wyższości ekstrawertyków w sprzedaży i podkreśla wagę pokazywania ludziom odpowiedniego działania zamiast zmieniania ich sposobu myślenia.
Autor dzieli się także sześcioma nowoczesnymi typami prezentacji, które zastępują tradycyjne podejście, jak również trzema regułami lepszego zrozumienia perspektyw innych osób. Oferuje pięć metod formułowania przekazu, który staje się czytelniejszy i bardziej efektywny. Te praktyczne porady i koncepty sprawiają, że książka jest nie tylko pouczająca, ale także niezwykle przydatna w przekształcaniu naszego podejścia w pracy, szkole oraz w domu.
