Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ja w społeczeństwie i społeczności lokalnej. Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Seria książek "Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną" została stworzona w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Jest to idealne narzędzie dla nauczycieli i terapeutów, wspierające realizację programu nauczania i wychowania zgodnego z podstawą programową. W książce omówione są ważne tematy związane z rolą ucznia jako członka społeczeństwa oraz lokalnej społeczności. W celu prezentacji tych zagadnień wykorzystano fotografie. Na stronach parzystych znajdują się zdjęcia przeznaczone dla ucznia, natomiast na stronach nieparzystych umieszczono pytania, które odczytać może nauczyciel, terapeuta bądź rodzic. Początkowe pytania związane są bezpośrednio z przedstawionym zdjęciem, a następne mają na celu pogłębienie i utrwalenie wiedzy oraz umiejętności związanych z danym tematem. Ostatnie z pytań odnoszą się do osobistych doświadczeń ucznia. Po serii pytań znajdują się ćwiczenia, których celem jest utrwalenie wiedzy zdobytej przez dziecko.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Seria książek "Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną" została stworzona w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Jest to idealne narzędzie dla nauczycieli i terapeutów, wspierające realizację programu nauczania i wychowania zgodnego z podstawą programową. W książce omówione są ważne tematy związane z rolą ucznia jako członka społeczeństwa oraz lokalnej społeczności. W celu prezentacji tych zagadnień wykorzystano fotografie. Na stronach parzystych znajdują się zdjęcia przeznaczone dla ucznia, natomiast na stronach nieparzystych umieszczono pytania, które odczytać może nauczyciel, terapeuta bądź rodzic. Początkowe pytania związane są bezpośrednio z przedstawionym zdjęciem, a następne mają na celu pogłębienie i utrwalenie wiedzy oraz umiejętności związanych z danym tematem. Ostatnie z pytań odnoszą się do osobistych doświadczeń ucznia. Po serii pytań znajdują się ćwiczenia, których celem jest utrwalenie wiedzy zdobytej przez dziecko.
