Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ja i mój świat 2. Podręcznik. Część 1. Szkoła podstawowa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka została opracowana przez zespół specjalistów – psychologów i pedagogów – z Specjalnego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Gdańsku, do którego należą Marzena Bednarz, Joanna Bladowska, Karolina Kluczkowska, Weronika Lubocka, Eliza Ludkiewicz, Agnieszka Maślaczyk-Trzasko, Angelika Miłosz, Małgorzata Okoniewska, Magdalena Sowińska, Aleksandra Szakiewicz i Marzena Żmuda-Trzebiatowska.
"Ja i mój świat 2" to podręcznik stworzony z myślą o uczniach z autyzmem oraz specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Uwzględniając ich charakterystyczne sposoby przyswajania wiedzy, książka wspiera rozwój szeroko rozumianych umiejętności życiowych i społecznych. Zawartość podręcznika przyczynia się do systematycznego poszerzania wiedzy z zakresu przyrody i społeczeństwa. Tematyka kolejnych rozdziałów często nawiązuje do pierwszej części serii, ale skupia się na rozwinięciu i uzupełnieniu wiedzy, a także nauce nowych kompetencji. Bogato ilustrowane fotografie i ilustracje stanowią punkt wyjścia do poznawania nowych pojęć, w towarzystwie krótkich tekstów i pytań pomocniczych skierowanych do nauczycieli.
Podręcznik uwzględnia różnorodne umiejętności uczniów, adresując swoje treści zarówno do tych, którzy korzystają z materiałów wizualnych, jak i do tych, którzy mają sprawne rozumienie mowy i potrafią operować wiedzą ogólną. To nauczyciel decyduje, w jakiej formie i zakresie włączy treści książki do pracy z danym uczniem.
"Ja i mój świat 2" oferuje również wprowadzenie w świat czytania za pomocą zarówno metody globalnej, jak i syntetyczno-analitycznej, koncentrując się na nauce rozpoznawania etykiet wyrazowych. Istotnym elementem podręcznika są ćwiczenia, które rozwijają umiejętność sylabizowania, zachęcające do dzielenia wyrazów na sylaby oraz czytania tekstów, gdzie wyraźnie zaznaczone są sylaby.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka została opracowana przez zespół specjalistów – psychologów i pedagogów – z Specjalnego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Gdańsku, do którego należą Marzena Bednarz, Joanna Bladowska, Karolina Kluczkowska, Weronika Lubocka, Eliza Ludkiewicz, Agnieszka Maślaczyk-Trzasko, Angelika Miłosz, Małgorzata Okoniewska, Magdalena Sowińska, Aleksandra Szakiewicz i Marzena Żmuda-Trzebiatowska.
"Ja i mój świat 2" to podręcznik stworzony z myślą o uczniach z autyzmem oraz specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Uwzględniając ich charakterystyczne sposoby przyswajania wiedzy, książka wspiera rozwój szeroko rozumianych umiejętności życiowych i społecznych. Zawartość podręcznika przyczynia się do systematycznego poszerzania wiedzy z zakresu przyrody i społeczeństwa. Tematyka kolejnych rozdziałów często nawiązuje do pierwszej części serii, ale skupia się na rozwinięciu i uzupełnieniu wiedzy, a także nauce nowych kompetencji. Bogato ilustrowane fotografie i ilustracje stanowią punkt wyjścia do poznawania nowych pojęć, w towarzystwie krótkich tekstów i pytań pomocniczych skierowanych do nauczycieli.
Podręcznik uwzględnia różnorodne umiejętności uczniów, adresując swoje treści zarówno do tych, którzy korzystają z materiałów wizualnych, jak i do tych, którzy mają sprawne rozumienie mowy i potrafią operować wiedzą ogólną. To nauczyciel decyduje, w jakiej formie i zakresie włączy treści książki do pracy z danym uczniem.
"Ja i mój świat 2" oferuje również wprowadzenie w świat czytania za pomocą zarówno metody globalnej, jak i syntetyczno-analitycznej, koncentrując się na nauce rozpoznawania etykiet wyrazowych. Istotnym elementem podręcznika są ćwiczenia, które rozwijają umiejętność sylabizowania, zachęcające do dzielenia wyrazów na sylaby oraz czytania tekstów, gdzie wyraźnie zaznaczone są sylaby.
