Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Istota uczenia się
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Od wieków proces uczenia się fascynuje zarówno pedagogów, jak i naukowców. Współczesne badania próbują odpowiedzieć na kluczowe pytania dotyczące tego, jak zdobywamy wiedzę i rozwijamy nowe umiejętności. Poszukiwane są odpowiedzi dotyczące biologicznych podstaw procesu uczenia się, a także wpływu motywacji, emocji i metod oceny na jego efektywność. Zastanawiamy się nad korzyściami płynącymi z pracy zespołowej, realizacji projektów, oceniania kształtującego i wykorzystania nowoczesnych technologii. Ponadto, duże znaczenie przypisuje się wpływowi środowiska rodzinnego na sukcesy edukacyjne. Ta książka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, jak efektywniej pracować z uczniami zarówno w klasie, jak i poza nią. Autorzy dążą do dostarczenia wiedzy, która będzie przydatna nie tylko w praktyce nauczycielskiej, ale i w kształtowaniu polityki edukacyjnej. W publikacji znajdziemy analizy czołowych badaczy z całego świata, którzy dzielą się swoimi odkryciami dotyczącymi procesu uczenia się oraz stosowanych w placówkach edukacyjnych metod i technik.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Od wieków proces uczenia się fascynuje zarówno pedagogów, jak i naukowców. Współczesne badania próbują odpowiedzieć na kluczowe pytania dotyczące tego, jak zdobywamy wiedzę i rozwijamy nowe umiejętności. Poszukiwane są odpowiedzi dotyczące biologicznych podstaw procesu uczenia się, a także wpływu motywacji, emocji i metod oceny na jego efektywność. Zastanawiamy się nad korzyściami płynącymi z pracy zespołowej, realizacji projektów, oceniania kształtującego i wykorzystania nowoczesnych technologii. Ponadto, duże znaczenie przypisuje się wpływowi środowiska rodzinnego na sukcesy edukacyjne. Ta książka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, jak efektywniej pracować z uczniami zarówno w klasie, jak i poza nią. Autorzy dążą do dostarczenia wiedzy, która będzie przydatna nie tylko w praktyce nauczycielskiej, ale i w kształtowaniu polityki edukacyjnej. W publikacji znajdziemy analizy czołowych badaczy z całego świata, którzy dzielą się swoimi odkryciami dotyczącymi procesu uczenia się oraz stosowanych w placówkach edukacyjnych metod i technik.
