Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Intellectual Property Rights and Scientific...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorzy książki zgłębiają zagadnienia związane z ochroną prac naukowych, przyjmując zarówno perspektywę prawną, jak i etyczną. W pierwszej części publikacji ukazują, że wśród praw człowieka znajduje się również prawo twórców nauki do ochrony ich interesów moralnych i materialnych. Autorzy przeanalizowali te prawa, opierając się na obowiązujących przepisach oraz kodeksach etycznych dla naukowców. W drugiej części książki przyglądają się, jak te regulacje prawne i etyczne przekładają się na rzeczywistość prowadzenia badań, szczególnie w kontekście nauk ścisłych i przyrodniczych. Skupiają się także na kwestiach związanych z pracą zespołową oraz uzyskiwaniem tytułów i stopni naukowych w polskim systemie edukacji wyższej i nauki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorzy książki zgłębiają zagadnienia związane z ochroną prac naukowych, przyjmując zarówno perspektywę prawną, jak i etyczną. W pierwszej części publikacji ukazują, że wśród praw człowieka znajduje się również prawo twórców nauki do ochrony ich interesów moralnych i materialnych. Autorzy przeanalizowali te prawa, opierając się na obowiązujących przepisach oraz kodeksach etycznych dla naukowców. W drugiej części książki przyglądają się, jak te regulacje prawne i etyczne przekładają się na rzeczywistość prowadzenia badań, szczególnie w kontekście nauk ścisłych i przyrodniczych. Skupiają się także na kwestiach związanych z pracą zespołową oraz uzyskiwaniem tytułów i stopni naukowych w polskim systemie edukacji wyższej i nauki.
