Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Inteligencja ekonomiczna w działalności usługowej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W monografii przeanalizowano różne rodzaje inteligencji, które tworzą pojęcie inteligencji ekonomicznej w sektorze usług, uwzględniając zróżnicowanie branżowe. Szczegółowo omówiono piętnaście czynników, które mogą wpływać na rozwój ludzkiej inteligencji, a także zbadano rolę sztucznej inteligencji w branżach usługowych, określając zarówno jej potencjalne korzyści, jak i zagrożenia. Ekonomiczne podejście do działalności usługowej zostało wzbogacone o perspektywy innych nauk, zarysowując miejsce subdyscyplin ekonomii w kontekście takich przedsięwzięć. Temat inteligencji ekonomicznej w usługowej działalności gospodarczej został osadzony w ramach przyjętych celów i zadań, co pozwoliło na stworzenie koncepcji inteligencji ekonomicznej dostosowanej do specyfiki usług. Opracowano wskaźnik usługowej inteligencji ekonomicznej oraz przedstawiono modele ukazujące ewolucję i inwestycje w tym zakresie, jak również zależności między inteligencją ekonomiczną a działalnością usługową.
Wyniki badań sugerują, że ponad 75% uczestników badania uważa posiadanie specjalistycznych zdolności za kluczowe dla sukcesu w działalności gospodarczej i przedsiębiorczości. Ta większość jest zdania, że rozwijanie różnych form inteligencji jest niezbędne do zarządzania działalnością gospodarczą i pełnienia ról właściciela bądź kierownika, w tym w sektorze usług.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W monografii przeanalizowano różne rodzaje inteligencji, które tworzą pojęcie inteligencji ekonomicznej w sektorze usług, uwzględniając zróżnicowanie branżowe. Szczegółowo omówiono piętnaście czynników, które mogą wpływać na rozwój ludzkiej inteligencji, a także zbadano rolę sztucznej inteligencji w branżach usługowych, określając zarówno jej potencjalne korzyści, jak i zagrożenia. Ekonomiczne podejście do działalności usługowej zostało wzbogacone o perspektywy innych nauk, zarysowując miejsce subdyscyplin ekonomii w kontekście takich przedsięwzięć. Temat inteligencji ekonomicznej w usługowej działalności gospodarczej został osadzony w ramach przyjętych celów i zadań, co pozwoliło na stworzenie koncepcji inteligencji ekonomicznej dostosowanej do specyfiki usług. Opracowano wskaźnik usługowej inteligencji ekonomicznej oraz przedstawiono modele ukazujące ewolucję i inwestycje w tym zakresie, jak również zależności między inteligencją ekonomiczną a działalnością usługową.
Wyniki badań sugerują, że ponad 75% uczestników badania uważa posiadanie specjalistycznych zdolności za kluczowe dla sukcesu w działalności gospodarczej i przedsiębiorczości. Ta większość jest zdania, że rozwijanie różnych form inteligencji jest niezbędne do zarządzania działalnością gospodarczą i pełnienia ról właściciela bądź kierownika, w tym w sektorze usług.
