Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Integracja Sensoryczna Teoria, Diagnoza, Terapia
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przedstawiamy polskim czytelnikom obszerne opracowanie tematu integracji sensorycznej autorstwa Zbigniewa Przyrowskiego. Ta publikacja nie tylko omawia teoretyczne podstawy tej metody, lecz także oferuje praktyczne porady dotyczące diagnozy dzieci i prowadzenia terapii. Czytelnicy dowiedzą się, jakie charakterystyczne objawy mogą występować u dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej w różnych grupach wiekowych: począwszy od niemowląt, przez dzieci z trudnościami w nauce, ADHD, niektórymi schorzeniami genetycznymi, aż po dzieci ze spektrum autyzmu.
Książka jest skierowana nie tylko do początkujących terapeutów integracji sensorycznej, ale także do profesjonalistów pracujących z dziećmi, którzy chcą zgłębić zasady tej metody. Nauczyciele w szkołach i przedszkolach znajdą w niej także cenne wskazówki dotyczące organizacji swojej pracy. Również rodzice, którzy pragną lepiej zrozumieć proces diagnozy i terapii swoich dzieci, odnajdą tu informacje na temat wyposażenia sal terapeutycznych oraz symptomów zaburzeń integracji sensorycznej.
Publikacja ta jest rezultatem wielu lat doświadczeń autora w pracy z dziećmi, wnikliwej analizy literatury oraz wykładów dla studentów i uczestników kursów integracji sensorycznej. Stanowi pasjonującą lekturę, która odkrywa tajemnice procesów sensorycznych kluczowych dla ludzkiego rozwoju.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przedstawiamy polskim czytelnikom obszerne opracowanie tematu integracji sensorycznej autorstwa Zbigniewa Przyrowskiego. Ta publikacja nie tylko omawia teoretyczne podstawy tej metody, lecz także oferuje praktyczne porady dotyczące diagnozy dzieci i prowadzenia terapii. Czytelnicy dowiedzą się, jakie charakterystyczne objawy mogą występować u dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej w różnych grupach wiekowych: począwszy od niemowląt, przez dzieci z trudnościami w nauce, ADHD, niektórymi schorzeniami genetycznymi, aż po dzieci ze spektrum autyzmu.
Książka jest skierowana nie tylko do początkujących terapeutów integracji sensorycznej, ale także do profesjonalistów pracujących z dziećmi, którzy chcą zgłębić zasady tej metody. Nauczyciele w szkołach i przedszkolach znajdą w niej także cenne wskazówki dotyczące organizacji swojej pracy. Również rodzice, którzy pragną lepiej zrozumieć proces diagnozy i terapii swoich dzieci, odnajdą tu informacje na temat wyposażenia sal terapeutycznych oraz symptomów zaburzeń integracji sensorycznej.
Publikacja ta jest rezultatem wielu lat doświadczeń autora w pracy z dziećmi, wnikliwej analizy literatury oraz wykładów dla studentów i uczestników kursów integracji sensorycznej. Stanowi pasjonującą lekturę, która odkrywa tajemnice procesów sensorycznych kluczowych dla ludzkiego rozwoju.
