Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Instytucjonalne, środowiskowe i indywidualne..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka składa się z ośmiu rozdziałów, z których pierwsze trzy koncentrują się na aspektach teoretycznych. Autor przedstawia w nich instytucjonalne i prawne ramy pracy pedagoga szkolnego oraz wpływy środowiskowe kształtujące jego obowiązki, definiując również zasoby osobowe, którymi dysponuje pedagog. W czwartym rozdziale omawiana jest koncepcja badań własnych, obejmując główne założenia metodologiczne oraz użyte procedury badań diagnostyczno-opisowych, takie jak sondaż diagnostyczny i metoda szacowania. Rozdziały piąty do siódmego poświęcone są analizie wyników tych badań. Opis wyników rozpoczyna się od charakterystyki próby badawczej i analizy danych dotyczących planowania oraz organizacji pracy pedagogów. Następnie zaprezentowane są opinie pedagogów o środowisku wychowawczym uczniów, które określa kierunki ich pomocy. Analizie poddano także niektóre zasoby osobowości pedagogów, w tym ich kompetencje, ocenę preferencji zawodowych, umiejętności interpersonalne, poczucie własnej skuteczności oraz strategie radzenia sobie ze stresem. Ostatni rozdział stanowi próbę stworzenia modelowego ujęcia działań pedagoga szkolnego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka składa się z ośmiu rozdziałów, z których pierwsze trzy koncentrują się na aspektach teoretycznych. Autor przedstawia w nich instytucjonalne i prawne ramy pracy pedagoga szkolnego oraz wpływy środowiskowe kształtujące jego obowiązki, definiując również zasoby osobowe, którymi dysponuje pedagog. W czwartym rozdziale omawiana jest koncepcja badań własnych, obejmując główne założenia metodologiczne oraz użyte procedury badań diagnostyczno-opisowych, takie jak sondaż diagnostyczny i metoda szacowania. Rozdziały piąty do siódmego poświęcone są analizie wyników tych badań. Opis wyników rozpoczyna się od charakterystyki próby badawczej i analizy danych dotyczących planowania oraz organizacji pracy pedagogów. Następnie zaprezentowane są opinie pedagogów o środowisku wychowawczym uczniów, które określa kierunki ich pomocy. Analizie poddano także niektóre zasoby osobowości pedagogów, w tym ich kompetencje, ocenę preferencji zawodowych, umiejętności interpersonalne, poczucie własnej skuteczności oraz strategie radzenia sobie ze stresem. Ostatni rozdział stanowi próbę stworzenia modelowego ujęcia działań pedagoga szkolnego.
