Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Innowacyjność w praktyce pedagogicznej T.2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Renata Raszka pełni funkcję pracownika naukowo-dydaktycznego na Uniwersytecie Śląskim, na Wydziale Etnologii i Nauk o Edukacji. Jej badania koncentrują się na wychowaniu i edukacji dzieci w wieku wczesnoszkolnym i przedszkolnym, ze szczególnym uwzględnieniem edukacji matematycznej i ekonomicznej. Interesuje się również zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesie nauczania dzieci oraz edukacją medialną.
Prof. Urszula Szuścik, doktor habilitowany, także pracuje na Uniwersytecie Śląskim, w Instytucie Nauk o Edukacji na tym samym wydziale w Cieszynie. Jej naukowo-badawcze zainteresowania oscylują wokół problematyki nauczania i wychowania, z naciskiem na edukację wczesnoszkolną i przedszkolną. Szczególnie skupia się na edukacji przez sztukę, w tym plastyce i psychologii twórczości oraz arteterapii.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Renata Raszka pełni funkcję pracownika naukowo-dydaktycznego na Uniwersytecie Śląskim, na Wydziale Etnologii i Nauk o Edukacji. Jej badania koncentrują się na wychowaniu i edukacji dzieci w wieku wczesnoszkolnym i przedszkolnym, ze szczególnym uwzględnieniem edukacji matematycznej i ekonomicznej. Interesuje się również zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesie nauczania dzieci oraz edukacją medialną.
Prof. Urszula Szuścik, doktor habilitowany, także pracuje na Uniwersytecie Śląskim, w Instytucie Nauk o Edukacji na tym samym wydziale w Cieszynie. Jej naukowo-badawcze zainteresowania oscylują wokół problematyki nauczania i wychowania, z naciskiem na edukację wczesnoszkolną i przedszkolną. Szczególnie skupia się na edukacji przez sztukę, w tym plastyce i psychologii twórczości oraz arteterapii.
