Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
INNOWACYJNOŚĆ W DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW KOMPENDIUM WIEDZY
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Innowacyjność w działalności przedsiębiorstw. Kompendium wiedzy" zagłębia się w niezwykle ważny temat innowacyjności, który jest kluczowy dla współczesnych firm. Procesy innowacyjne odgrywają decydującą rolę w zwiększaniu konkurencyjności i wydajności firm zarówno na poziomie mikro, mezo, jak i makro. W publikacji podkreśla się, że innowacyjność jest motorem napędowym zmian w przedsiębiorstwach, mającym istotny wpływ na ich bieżącą oraz przyszłą sytuację ekonomiczną.
Książka skierowana jest głównie do studentów kierunków ekonomicznych, którzy poszukują uporządkowanej wiedzy na temat innowacyjności. Autorzy zadbali o to, by stworzyć przewodnik, który wspierałby studentów w zgłębianiu tej problematyki. W pracy zamieszczono także odniesienia do odpowiedniej literatury, co umożliwia dalsze samodzielne badania. Struktura książki kładzie nacisk na kluczowe pojęcia i zagadnienia związane z tematyką innowacyjności. Takie podejście ma zainspirować czytelników do bardziej szczegółowych studiów i nie powinno być traktowane jako jedyne źródło informacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Innowacyjność w działalności przedsiębiorstw. Kompendium wiedzy" zagłębia się w niezwykle ważny temat innowacyjności, który jest kluczowy dla współczesnych firm. Procesy innowacyjne odgrywają decydującą rolę w zwiększaniu konkurencyjności i wydajności firm zarówno na poziomie mikro, mezo, jak i makro. W publikacji podkreśla się, że innowacyjność jest motorem napędowym zmian w przedsiębiorstwach, mającym istotny wpływ na ich bieżącą oraz przyszłą sytuację ekonomiczną.
Książka skierowana jest głównie do studentów kierunków ekonomicznych, którzy poszukują uporządkowanej wiedzy na temat innowacyjności. Autorzy zadbali o to, by stworzyć przewodnik, który wspierałby studentów w zgłębianiu tej problematyki. W pracy zamieszczono także odniesienia do odpowiedniej literatury, co umożliwia dalsze samodzielne badania. Struktura książki kładzie nacisk na kluczowe pojęcia i zagadnienia związane z tematyką innowacyjności. Takie podejście ma zainspirować czytelników do bardziej szczegółowych studiów i nie powinno być traktowane jako jedyne źródło informacji.
