Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Inkwizycja Michała Anioła
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W Rzymie, podczas jesieni roku 1542, Michał Anioł, mający już sześćdziesiąt siedem lat, stoi przed decyzją ukończenia dawno rozpoczętego nagrobka Juliusza II, który miałby szansę przynieść mu zarówno uwielbienie, jak i potępienie. Czas goni, a naciski ze strony Guidobalda II, spadkobiercy rodu della Rovere, nie pozwalają artyście na dalsze odwlekanie tego monumentalnego zadania.
Jednocześnie Michał Anioł musi zmierzyć się z inkwizytorami, którzy bacznie śledzą jego życie. Jego więź z markizą Vittorią Colonną przyciąga uwagę kardynała Gian Pietro Carafy, zwierzchnika Świętego Oficjum, który zleca śledztwo w celu odkrycia miejsca spotkań sekty Spiritualich. Sekta, kierowana przez Reginalda Pole'a, głosi reformację moralności w Rzymie, gdzie praktyki związane z odpustami są na porządku dziennym.
Rzym, miasto pełne grzechu i chaosu, staje się tłem dla rozgrywających się losów postaci, takich jak Mojra, młoda złodziejka wplątana w szpiegostwo na rzecz Świętego Oficjum, oraz Vittoria Corsini, dowódca gwardii. W cieniu tych dramatycznych wydarzeń przewija się również Michał Anioł Buonarroti, wybitny artysta, którego życie osobiste i zawodowe wisi na włosku.
Strukul przedstawia życie Michała Anioła jako zmagania człowieczeństwa toskańskiego mistrza, który swoje niezadowolenie przekuł w sztukę, nie zważając na ryzyko dla własnej osoby. To jedno z wielu intrygujących spojrzeń na renesans, epokę pełną niewypowiedzianych sekretów i rozgrywek.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W Rzymie, podczas jesieni roku 1542, Michał Anioł, mający już sześćdziesiąt siedem lat, stoi przed decyzją ukończenia dawno rozpoczętego nagrobka Juliusza II, który miałby szansę przynieść mu zarówno uwielbienie, jak i potępienie. Czas goni, a naciski ze strony Guidobalda II, spadkobiercy rodu della Rovere, nie pozwalają artyście na dalsze odwlekanie tego monumentalnego zadania.
Jednocześnie Michał Anioł musi zmierzyć się z inkwizytorami, którzy bacznie śledzą jego życie. Jego więź z markizą Vittorią Colonną przyciąga uwagę kardynała Gian Pietro Carafy, zwierzchnika Świętego Oficjum, który zleca śledztwo w celu odkrycia miejsca spotkań sekty Spiritualich. Sekta, kierowana przez Reginalda Pole'a, głosi reformację moralności w Rzymie, gdzie praktyki związane z odpustami są na porządku dziennym.
Rzym, miasto pełne grzechu i chaosu, staje się tłem dla rozgrywających się losów postaci, takich jak Mojra, młoda złodziejka wplątana w szpiegostwo na rzecz Świętego Oficjum, oraz Vittoria Corsini, dowódca gwardii. W cieniu tych dramatycznych wydarzeń przewija się również Michał Anioł Buonarroti, wybitny artysta, którego życie osobiste i zawodowe wisi na włosku.
Strukul przedstawia życie Michała Anioła jako zmagania człowieczeństwa toskańskiego mistrza, który swoje niezadowolenie przekuł w sztukę, nie zważając na ryzyko dla własnej osoby. To jedno z wielu intrygujących spojrzeń na renesans, epokę pełną niewypowiedzianych sekretów i rozgrywek.
