Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Informatyka. Podręcznik. Klasa 6. Szkoła podstawowa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik jest oparty na metodzie problemowej, która doskonale harmonizuje z wymogami podstawy programowej. Materiał edukacyjny podzielony jest na cztery główne części: Lekcje z aplikacjami, Lekcje w sieci, Lekcje z liczbami oraz Lekcje z algorytmami. Każdy z tych rozdziałów kończy się streszczeniem kluczowych zagadnień, co pomaga uczniom w przyswojeniu wiedzy. Książka wprowadza uczniów w tajniki programowania w sposób łagodny i dostosowany do ich poziomu rozwojowego, zapewniając również przyjazne narzędzie pracy dla nauczycieli.
Podręcznik z zakresu informatyki stymuluje dzieci do samodzielności oraz rozwija kompetencje kluczowe w obecnym, cyfrowym świecie. Dzięki metodzie problemowej, uczniowie mogą ćwiczyć umiejętności zgodne z założeniami podstawy programowej w różnych kontekstach. Nauka programowania z książką opiera się na języku Scratch, który jest świetnie przystosowany do potrzeb młodych użytkowników dzięki swojej wizualnej i barwnej formie, zdobywając uznanie licznych pedagogów. Tematy lekcji informatycznych są zaplanowane tak, aby łączyć się z innymi przedmiotami szkolnymi.
W klasie szóstej, uczniowie pracują z różnymi narzędziami: edytorem tekstu, gdzie m.in. tworzą krzyżówki, arkuszem kalkulacyjnym do sortowania i filtrowania danych oraz kopiowania formuł. Uczą się także tworzenia prezentacji multimedialnych, pracują wspólnie w chmurze, korzystają z zasobów sieci takich jak Tłumacz Google czy Akademia Khana, a także wyszukują informacje w internecie. Dodatkowo, z pomocą Scratcha, projektują gry i rozwiązują zadania związane z obliczeniami.
Autorzy, doświadczeni metodycy, proponują naukę przez rozwiązywanie problemów, co uwzględnia aktualna podstawa programowa. Każda z 30 lekcji rozpoczyna się od postawienia ciekawego problemu, którego rozwiązanie poznawane jest przez ucznia podczas zajęć. Ponadto, po każdej lekcji dostępne są zadania do wykonania samodzielnego. Zajęcia wzbogacają uczniów o nowe umiejętności, dostarczając przy tym pomocnych wskazówek oraz listy kluczowych pojęć komputerowych do stworzenia słownika przez uczniów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik jest oparty na metodzie problemowej, która doskonale harmonizuje z wymogami podstawy programowej. Materiał edukacyjny podzielony jest na cztery główne części: Lekcje z aplikacjami, Lekcje w sieci, Lekcje z liczbami oraz Lekcje z algorytmami. Każdy z tych rozdziałów kończy się streszczeniem kluczowych zagadnień, co pomaga uczniom w przyswojeniu wiedzy. Książka wprowadza uczniów w tajniki programowania w sposób łagodny i dostosowany do ich poziomu rozwojowego, zapewniając również przyjazne narzędzie pracy dla nauczycieli.
Podręcznik z zakresu informatyki stymuluje dzieci do samodzielności oraz rozwija kompetencje kluczowe w obecnym, cyfrowym świecie. Dzięki metodzie problemowej, uczniowie mogą ćwiczyć umiejętności zgodne z założeniami podstawy programowej w różnych kontekstach. Nauka programowania z książką opiera się na języku Scratch, który jest świetnie przystosowany do potrzeb młodych użytkowników dzięki swojej wizualnej i barwnej formie, zdobywając uznanie licznych pedagogów. Tematy lekcji informatycznych są zaplanowane tak, aby łączyć się z innymi przedmiotami szkolnymi.
W klasie szóstej, uczniowie pracują z różnymi narzędziami: edytorem tekstu, gdzie m.in. tworzą krzyżówki, arkuszem kalkulacyjnym do sortowania i filtrowania danych oraz kopiowania formuł. Uczą się także tworzenia prezentacji multimedialnych, pracują wspólnie w chmurze, korzystają z zasobów sieci takich jak Tłumacz Google czy Akademia Khana, a także wyszukują informacje w internecie. Dodatkowo, z pomocą Scratcha, projektują gry i rozwiązują zadania związane z obliczeniami.
Autorzy, doświadczeni metodycy, proponują naukę przez rozwiązywanie problemów, co uwzględnia aktualna podstawa programowa. Każda z 30 lekcji rozpoczyna się od postawienia ciekawego problemu, którego rozwiązanie poznawane jest przez ucznia podczas zajęć. Ponadto, po każdej lekcji dostępne są zadania do wykonania samodzielnego. Zajęcia wzbogacają uczniów o nowe umiejętności, dostarczając przy tym pomocnych wskazówek oraz listy kluczowych pojęć komputerowych do stworzenia słownika przez uczniów.
