Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Humanizm ewolucyjny
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta jest uznawana za ważną pozycję w kontekście nowego humanizmu, który czerpie z odkryć naukowych i otwiera się na współczesne badania ze wszystkich obszarów nauki. Treść jest przedstawiona w sposób fachowy, ale równocześnie zrozumiały dla laików. Dotychczas w Niemczech wydano ją w dwóch edycjach, łączny nakład osiągnął 40 tys. egzemplarzy. „Żyjemy w świecie o różnorodnym tempie zmian. Choć technologicznie przeszliśmy do XXI wieku, nasz światopogląd nadal jest przesycony starożytnymi mitami. Takie połączenie technologii i dziecięcej wiary może prowadzić do niebezpieczeństw” – to spostrzeżenie autora „Humanizmu ewolucyjnego” skłania do refleksji nad przeciwdziałaniem potencjalnym zagrożeniom. Autor wskazuje, że problemem naszej cywilizacji są religie i przestarzałe wartości, które one narzucają, a które zostały podważone przez naukę. Ewolucyjni humaniści uważają, że konieczne jest oderwanie się od „moralności” wymuszonej przez rzekome prawa nadprzyrodzone. Autor twierdzi, że „dobre życie w złym świecie” jest możliwe, bez potrzeby odwoływania się do Boga czy religijnych przykazań. Zapowiadany przez Kanta „wieczny pokój” można osiągnąć, stawiając na ludzkie możliwości i potencjał rozwinięty dzięki ewolucji. Projekt humanizmu ewolucyjnego ma szansę na sukces, co Michael Schmidt-Salomon podkreśla, przywołując Alberta Camus: „Wyobraźmy sobie Syzyfa jako szczęśliwego człowieka”. Według niego, szczęście współczesnego Syzyfa wynika nie z samej walki, ale z pozytywnej wizji świata, którą tworzy. Humaniści ewolucyjni oferują „radosną nowinę”, przewyższającą religijne alternatywy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta jest uznawana za ważną pozycję w kontekście nowego humanizmu, który czerpie z odkryć naukowych i otwiera się na współczesne badania ze wszystkich obszarów nauki. Treść jest przedstawiona w sposób fachowy, ale równocześnie zrozumiały dla laików. Dotychczas w Niemczech wydano ją w dwóch edycjach, łączny nakład osiągnął 40 tys. egzemplarzy. „Żyjemy w świecie o różnorodnym tempie zmian. Choć technologicznie przeszliśmy do XXI wieku, nasz światopogląd nadal jest przesycony starożytnymi mitami. Takie połączenie technologii i dziecięcej wiary może prowadzić do niebezpieczeństw” – to spostrzeżenie autora „Humanizmu ewolucyjnego” skłania do refleksji nad przeciwdziałaniem potencjalnym zagrożeniom. Autor wskazuje, że problemem naszej cywilizacji są religie i przestarzałe wartości, które one narzucają, a które zostały podważone przez naukę. Ewolucyjni humaniści uważają, że konieczne jest oderwanie się od „moralności” wymuszonej przez rzekome prawa nadprzyrodzone. Autor twierdzi, że „dobre życie w złym świecie” jest możliwe, bez potrzeby odwoływania się do Boga czy religijnych przykazań. Zapowiadany przez Kanta „wieczny pokój” można osiągnąć, stawiając na ludzkie możliwości i potencjał rozwinięty dzięki ewolucji. Projekt humanizmu ewolucyjnego ma szansę na sukces, co Michael Schmidt-Salomon podkreśla, przywołując Alberta Camus: „Wyobraźmy sobie Syzyfa jako szczęśliwego człowieka”. Według niego, szczęście współczesnego Syzyfa wynika nie z samej walki, ale z pozytywnej wizji świata, którą tworzy. Humaniści ewolucyjni oferują „radosną nowinę”, przewyższającą religijne alternatywy.
