Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Hulajnogi elektryczne oraz inne mikropojazdy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta jest pionierską publikacją na polskim rynku, koncentrującą się na zagadnieniach związanych z mikromobilnością. Jest to kompleksowy zbiór rozwiązań dla miast, które muszą zmierzyć się z wyzwaniami regulacji ruchu indywidualnych użytkowników oraz działalności operatorów Urządzeń Transportu Osobistego (UTO). W publikacji przedstawiono globalny rozwój mikromobilności, omówiono różnorodność pojazdów oraz konkretne modele systemowe, a także ocenę społeczną tego zjawiska. Analizowane są również kwestie związane z prawem drogowym, odpowiedzialnością cywilną i ubezpieczeniami, które są wynikiem obecności UTO w kontekście prawnym i rzeczywistym.
Autorzy wskazują na brak spójnych rozwiązań w tej dziedzinie oraz podejmują debatę na temat regulacji mikropojazdów w Polsce. W książce nie zabrakło rozważań na temat ochrony środowiska oraz przetwarzania danych osobowych, w tym zagrożeń związanych z cyberprzestępczością.
Publikacja ta z pewnością przyciągnie uwagę przedsiębiorców, producentów, operatorów UTO, a także prawników, urzędników administracji rządowej i samorządowej. Może stanowić cenne źródło wiedzy również dla specjalistów i praktyków w innych dziedzinach, takich jak nauka o administracji, urbanistyka czy ochrona środowiska.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta jest pionierską publikacją na polskim rynku, koncentrującą się na zagadnieniach związanych z mikromobilnością. Jest to kompleksowy zbiór rozwiązań dla miast, które muszą zmierzyć się z wyzwaniami regulacji ruchu indywidualnych użytkowników oraz działalności operatorów Urządzeń Transportu Osobistego (UTO). W publikacji przedstawiono globalny rozwój mikromobilności, omówiono różnorodność pojazdów oraz konkretne modele systemowe, a także ocenę społeczną tego zjawiska. Analizowane są również kwestie związane z prawem drogowym, odpowiedzialnością cywilną i ubezpieczeniami, które są wynikiem obecności UTO w kontekście prawnym i rzeczywistym.
Autorzy wskazują na brak spójnych rozwiązań w tej dziedzinie oraz podejmują debatę na temat regulacji mikropojazdów w Polsce. W książce nie zabrakło rozważań na temat ochrony środowiska oraz przetwarzania danych osobowych, w tym zagrożeń związanych z cyberprzestępczością.
Publikacja ta z pewnością przyciągnie uwagę przedsiębiorców, producentów, operatorów UTO, a także prawników, urzędników administracji rządowej i samorządowej. Może stanowić cenne źródło wiedzy również dla specjalistów i praktyków w innych dziedzinach, takich jak nauka o administracji, urbanistyka czy ochrona środowiska.
