Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Historia i współczesność procesu edukacyjno...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka zgłębia różnorodne zjawiska związane z pedagogiką, zarówno w ujęciu historycznym, jak i współczesnym. W pierwszej części można znaleźć analizy dotyczące m.in. edukacyjnych idei epoki renesansu, roli ziemiaństwa w popularyzacji szkolnictwa, wpływu Kościoła Rzymskokatolickiego na edukację i działalność wychowawczą na Śląsku Cieszyńskim, funkcjonowania szkół wiejskich w czasach komunizmu oraz historycznego rozwoju pojęcia wychowania zdrowotnego w Polsce. Druga część skupia się na współczesnych kwestiach wychowawczych, takich jak promowanie kultury języka, znaczenie świąt, edukacja skoncentrowana na podmiotowości, nauczanie filozofii oraz rozważania nad tożsamością i dziedzictwem kulturowym w kontekście dynamicznych przemian cywilizacyjnych. Publikacja ta jest skierowana do pedagogów, historyków wychowania, filozofów, regionalistów, studentów kierunków pedagogicznych oraz osób zainteresowanych tematyką edukacyjno-wychowawczą.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka zgłębia różnorodne zjawiska związane z pedagogiką, zarówno w ujęciu historycznym, jak i współczesnym. W pierwszej części można znaleźć analizy dotyczące m.in. edukacyjnych idei epoki renesansu, roli ziemiaństwa w popularyzacji szkolnictwa, wpływu Kościoła Rzymskokatolickiego na edukację i działalność wychowawczą na Śląsku Cieszyńskim, funkcjonowania szkół wiejskich w czasach komunizmu oraz historycznego rozwoju pojęcia wychowania zdrowotnego w Polsce. Druga część skupia się na współczesnych kwestiach wychowawczych, takich jak promowanie kultury języka, znaczenie świąt, edukacja skoncentrowana na podmiotowości, nauczanie filozofii oraz rozważania nad tożsamością i dziedzictwem kulturowym w kontekście dynamicznych przemian cywilizacyjnych. Publikacja ta jest skierowana do pedagogów, historyków wychowania, filozofów, regionalistów, studentów kierunków pedagogicznych oraz osób zainteresowanych tematyką edukacyjno-wychowawczą.
