Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Historia 3. Szkoła ponadpodstawowa. Podręcznik część 1. Zakres podstawowy. Nowa edycja
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik „Historia 3. Część 1. Zakres podstawowy” został stworzony dla uczniów trzeciej klasy liceów ogólnokształcących i techników, którzy w ramach nauki przystępują do zgłębiania historii od 1815 r. do początku XX wieku. Jest on przeznaczony do realizacji materiału z historii w pierwszym semestrze nauki.
Każdy rozdział podręcznika zaczyna się zestawieniem tematów, które będą poruszane w danej części. Każdy z tych tematów opisany jest poprzez wyznaczenie celów lekcji, które uczniowie powinni osiągnąć po przyswojeniu danego materiału. Podręcznik zawiera liczne materiały źródłowe, mapy oraz infografiki, które ilustrują treści merytoryczne. Te elementy są opatrzone poleceniami, które wspierają rozwijanie umiejętności analizy zawartych w nich informacji, a także poszerzają wiedzę na temat źródeł. Dodatkowo, do różnych elementów lekcji zaproponowano zadania i pytania, które mogą być wykonywane zarówno w trakcie zajęć z nauczycielem, jak i samodzielnie przez ucznia w domu. Obowiązkowe do zapamiętania treści oznaczono na marginesach.
Bloki „Podsumowanie lekcji” oraz „Podsumowanie przed sprawdzianem” umieszczone na końcu każdego działu pozwalają na sprawne powtórzenie najważniejszych informacji. Na końcu podręcznika znajduje się także rekomendowana lista lektur oraz indeks osobowy i pojęć. Dodatkowo, liczne fotografie i ilustracje wzbogacają podręcznik, przybliżając zagadnienia z zakresu kultury, sztuki oraz innych istotnych dziedzin rozwijających się w opisywanym okresie, co pomaga w lepszym zrozumieniu atmosfery tamtych czasów.
Podręcznik obejmuje cztery główne działy: „Europa i świat po kongresie wiedeńskim”, „Polacy w latach 1815–1848”, „Europa i świat od połowy XIX w.” oraz „Ziemie polskie i ich mieszkańcy od połowy XIX w.”.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik „Historia 3. Część 1. Zakres podstawowy” został stworzony dla uczniów trzeciej klasy liceów ogólnokształcących i techników, którzy w ramach nauki przystępują do zgłębiania historii od 1815 r. do początku XX wieku. Jest on przeznaczony do realizacji materiału z historii w pierwszym semestrze nauki.
Każdy rozdział podręcznika zaczyna się zestawieniem tematów, które będą poruszane w danej części. Każdy z tych tematów opisany jest poprzez wyznaczenie celów lekcji, które uczniowie powinni osiągnąć po przyswojeniu danego materiału. Podręcznik zawiera liczne materiały źródłowe, mapy oraz infografiki, które ilustrują treści merytoryczne. Te elementy są opatrzone poleceniami, które wspierają rozwijanie umiejętności analizy zawartych w nich informacji, a także poszerzają wiedzę na temat źródeł. Dodatkowo, do różnych elementów lekcji zaproponowano zadania i pytania, które mogą być wykonywane zarówno w trakcie zajęć z nauczycielem, jak i samodzielnie przez ucznia w domu. Obowiązkowe do zapamiętania treści oznaczono na marginesach.
Bloki „Podsumowanie lekcji” oraz „Podsumowanie przed sprawdzianem” umieszczone na końcu każdego działu pozwalają na sprawne powtórzenie najważniejszych informacji. Na końcu podręcznika znajduje się także rekomendowana lista lektur oraz indeks osobowy i pojęć. Dodatkowo, liczne fotografie i ilustracje wzbogacają podręcznik, przybliżając zagadnienia z zakresu kultury, sztuki oraz innych istotnych dziedzin rozwijających się w opisywanym okresie, co pomaga w lepszym zrozumieniu atmosfery tamtych czasów.
Podręcznik obejmuje cztery główne działy: „Europa i świat po kongresie wiedeńskim”, „Polacy w latach 1815–1848”, „Europa i świat od połowy XIX w.” oraz „Ziemie polskie i ich mieszkańcy od połowy XIX w.”.
