Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań XXI wieku
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Globalizacja to proces, który wiąże się z licznymi wyzwaniami i szansami dla gospodarek światowych oraz wszystkich uczestników rynku, zarówno indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Dzięki niej można szybciej się rozwijać, uzyskiwać dostęp do informacji, a także osiągać lepsze wyniki ekonomiczne. Niemniej jednak, globalizacja niesie ze sobą również pewne ograniczenia oraz negatywne skutki, z którymi muszą się mierzyć przedsiębiorstwa na globalnym rynku.
Monografia ta ma na celu ukazanie różnorodnych wymiarów i złożoności działania firm w globalnej wiosce. Autorzy dogłębnie omawiają różnorodne aspekty zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punku widzenia, koncentrując się na kwestiach takich jak: trendy oraz wyzwania w międzynarodowych relacjach gospodarczych oraz budowanie pozycji rynkowej firmy na arenie międzynarodowej.
Książka adresowana jest do studentów kierunków ekonomicznych, naukowców zajmujących się tematyką globalizacji, a także przedsiębiorstw już działających na rynkach międzynarodowych lub planujących takie działania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Globalizacja to proces, który wiąże się z licznymi wyzwaniami i szansami dla gospodarek światowych oraz wszystkich uczestników rynku, zarówno indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Dzięki niej można szybciej się rozwijać, uzyskiwać dostęp do informacji, a także osiągać lepsze wyniki ekonomiczne. Niemniej jednak, globalizacja niesie ze sobą również pewne ograniczenia oraz negatywne skutki, z którymi muszą się mierzyć przedsiębiorstwa na globalnym rynku.
Monografia ta ma na celu ukazanie różnorodnych wymiarów i złożoności działania firm w globalnej wiosce. Autorzy dogłębnie omawiają różnorodne aspekty zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punku widzenia, koncentrując się na kwestiach takich jak: trendy oraz wyzwania w międzynarodowych relacjach gospodarczych oraz budowanie pozycji rynkowej firmy na arenie międzynarodowej.
Książka adresowana jest do studentów kierunków ekonomicznych, naukowców zajmujących się tematyką globalizacji, a także przedsiębiorstw już działających na rynkach międzynarodowych lub planujących takie działania.
