Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Frank
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jerome N. Frank (1889-1957), będący prawnikiem i intelektualistą, zasłynął jako jeden z czołowych przedstawicieli amerykańskiego realizmu prawnego. Określał się mianem konstruktywnego sceptyka, podkreślając swoją wiarę, że podczas procesów sądowych nie jesteśmy w stanie w pełni poznać obiektywnej prawdy o przeszłych wydarzeniach, a osiągnięcie idealnej sprawiedliwości jest poza zasięgiem człowieka.
W książce znajduje się tłumaczenie artykułu Say It with Music, który Frank opracował w 1947 roku dla Harvard Law Review. W swoim tekście, Frank porównuje system prawny do muzyki, stwierdzając, że przepisy prawa przypominają zapis nutowy, a proces sądowy to jak koncert, w którym sędzia pełni rolę dyrygenta, interpretując dzieło stworzone przez kompozytora. Podobnie jak istnieją różne interpretacje tego samego utworu muzycznego, mogą także powstać różne rozstrzygnięcia tej samej sprawy sądowej. Frank zachęca sędziów do kreatywnej pracy, ale zarazem przypomina, że wolność sędziowska powinna być ograniczona przez zasady wytyczone przez ustawodawcę.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
jak nowa
12.03 zł
dobry

- normalne ślady użytkowania wynikające z kartkowania podczas czytania
- brak większych uszkodzeń lub zagięć
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
widoczne ślady używania
Jerome N. Frank (1889-1957), będący prawnikiem i intelektualistą, zasłynął jako jeden z czołowych przedstawicieli amerykańskiego realizmu prawnego. Określał się mianem konstruktywnego sceptyka, podkreślając swoją wiarę, że podczas procesów sądowych nie jesteśmy w stanie w pełni poznać obiektywnej prawdy o przeszłych wydarzeniach, a osiągnięcie idealnej sprawiedliwości jest poza zasięgiem człowieka.
W książce znajduje się tłumaczenie artykułu Say It with Music, który Frank opracował w 1947 roku dla Harvard Law Review. W swoim tekście, Frank porównuje system prawny do muzyki, stwierdzając, że przepisy prawa przypominają zapis nutowy, a proces sądowy to jak koncert, w którym sędzia pełni rolę dyrygenta, interpretując dzieło stworzone przez kompozytora. Podobnie jak istnieją różne interpretacje tego samego utworu muzycznego, mogą także powstać różne rozstrzygnięcia tej samej sprawy sądowej. Frank zachęca sędziów do kreatywnej pracy, ale zarazem przypomina, że wolność sędziowska powinna być ograniczona przez zasady wytyczone przez ustawodawcę.