Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Fortepian w twórczości Witolda... + 2CD
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Agnieszka Kopińska w swojej książce "100/100 Lutosławski" doskonale wpisuje się w obchody Roku Witolda Lutosławskiego 2013, oferując cenne spojrzenie na jego twórczość fortepianową i kameralną. Praca ta zgłębia tematykę interpretacji dzieł Lutosławskiego z uwzględnieniem perspektywy odbiorcy, co było bliskie samemu kompozytorowi. Kopińska analizuje jak odkrycia z obszaru psychoakustyki i psychologii muzyki mogą wzbogacić wykonawstwo muzyki współczesnej. Publikacja eksploruje w jaki sposób percepcja muzyczna może być wykorzystana w kontekście artystycznego wyrazu, co czyni ją wartościową zarówno dla muzyków, jak i osób zafascynowanych twórczością Lutosławskiego.
Dzieło Kopińskiej wyraźnie pokazuje, jak określone środki kompozytorskie wpływają na emocje słuchacza, jednocześnie oferując inspirację dla nowych kompozytorów. Znacząco przyczynia się do dyskusji na temat roli przeżyć słuchacza w wykonawstwie muzycznym, wzbogacając akademicką dydaktykę instrumentalną. Profesor Zbigniew Raubo z Akademii Muzycznej w Katowicach w swojej recenzji podkreśla interdyscyplinarny charakter książki, który obejmuje relacje między kompozytorem, wykonawcą i słuchaczem. Dydaktyczne aspekty tej pracy mogą wzbogacić edukację muzyczną, dostarczając młodym muzykom narzędzi do głębszego zrozumienia i wykonawstwa muzyki XX wieku oraz poszerzając horyzonty studentów teorii muzyki i muzykologii.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Agnieszka Kopińska w swojej książce "100/100 Lutosławski" doskonale wpisuje się w obchody Roku Witolda Lutosławskiego 2013, oferując cenne spojrzenie na jego twórczość fortepianową i kameralną. Praca ta zgłębia tematykę interpretacji dzieł Lutosławskiego z uwzględnieniem perspektywy odbiorcy, co było bliskie samemu kompozytorowi. Kopińska analizuje jak odkrycia z obszaru psychoakustyki i psychologii muzyki mogą wzbogacić wykonawstwo muzyki współczesnej. Publikacja eksploruje w jaki sposób percepcja muzyczna może być wykorzystana w kontekście artystycznego wyrazu, co czyni ją wartościową zarówno dla muzyków, jak i osób zafascynowanych twórczością Lutosławskiego.
Dzieło Kopińskiej wyraźnie pokazuje, jak określone środki kompozytorskie wpływają na emocje słuchacza, jednocześnie oferując inspirację dla nowych kompozytorów. Znacząco przyczynia się do dyskusji na temat roli przeżyć słuchacza w wykonawstwie muzycznym, wzbogacając akademicką dydaktykę instrumentalną. Profesor Zbigniew Raubo z Akademii Muzycznej w Katowicach w swojej recenzji podkreśla interdyscyplinarny charakter książki, który obejmuje relacje między kompozytorem, wykonawcą i słuchaczem. Dydaktyczne aspekty tej pracy mogą wzbogacić edukację muzyczną, dostarczając młodym muzykom narzędzi do głębszego zrozumienia i wykonawstwa muzyki XX wieku oraz poszerzając horyzonty studentów teorii muzyki i muzykologii.
