Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Filozofia XIX wieku
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ruch idealizmu niemieckiego, zapoczątkowany przez Kanta, to jeden z najważniejszych etapów w historii nowożytnej filozofii, znany ze swojej spekulatywnej i systematycznej natury. W uproszczeniu, idealizm zakłada, że rzeczywistość ma charakter duchowy, a rzeczywiste istnienie odbywa się na poziomie ideałów. Kant swoją pracą stworzył podwaliny dla tego myślenia, jednak to myśliciele tacy jak Fichte, Schelling i Hegel rozwinęli je w pełni. Kant dokonał przełomu, zwracając filozofię od obiektywnego poznania w stronę badania subiektywnych warunków jego możliwości, co nazywane jest zwrotem transcendentalnym. Chociaż Kant ustanowił zasadę, że wszelkie poznanie jest syntezą różnorodnych elementów, i że wielość wymaga jedności, to jednak w jego rozważaniach pojawiają się przeciwieństwa, którym nie udaje się osiągnąć pełnej jedności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ruch idealizmu niemieckiego, zapoczątkowany przez Kanta, to jeden z najważniejszych etapów w historii nowożytnej filozofii, znany ze swojej spekulatywnej i systematycznej natury. W uproszczeniu, idealizm zakłada, że rzeczywistość ma charakter duchowy, a rzeczywiste istnienie odbywa się na poziomie ideałów. Kant swoją pracą stworzył podwaliny dla tego myślenia, jednak to myśliciele tacy jak Fichte, Schelling i Hegel rozwinęli je w pełni. Kant dokonał przełomu, zwracając filozofię od obiektywnego poznania w stronę badania subiektywnych warunków jego możliwości, co nazywane jest zwrotem transcendentalnym. Chociaż Kant ustanowił zasadę, że wszelkie poznanie jest syntezą różnorodnych elementów, i że wielość wymaga jedności, to jednak w jego rozważaniach pojawiają się przeciwieństwa, którym nie udaje się osiągnąć pełnej jedności.
