Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Filmowe pejzaże Ameryk
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Filmowe pejzaże Ameryk to kontynuacja wcześniejszego tomu poświęconego filmowym krajobrazom Europy. Książka zagłębia się w różnorodne metody badania krajobrazów w filmach, przy czym szczególny nacisk kładzie na amerykańskie pejzaże, które, bardziej niż europejskie, stały się obiektem mitologizacji. Autorzy tego tomu analizują filmowe topografie i geografie, przy jednoczesnym rozpatrywaniu strategii twórców takich jak Wes Anderson, John Carpenter, John Ford, Patricio Guzmán, Alfred Hitchcock, Claudia Llosa, Michael Mann oraz Kelly Reichardt.
Publikacja porusza również tematy związane z gatunkowymi przestrzeniami, jak w przypadku westernu, horroru, slashera czy filmów o zombie. Podejmuje dyskusję o hollywoodzkich pejzażach studyjnych oraz analizuje rolę krajobrazu w filmach o odkrywaniu Nowego Świata. Ponadto, książka bada estetyczną funkcję pustkowia we współczesnych produkcjach kina drogi, oferując dogłębną analizę, która z pewnością zainteresuje miłośników i badaczy filmowego medium.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Filmowe pejzaże Ameryk to kontynuacja wcześniejszego tomu poświęconego filmowym krajobrazom Europy. Książka zagłębia się w różnorodne metody badania krajobrazów w filmach, przy czym szczególny nacisk kładzie na amerykańskie pejzaże, które, bardziej niż europejskie, stały się obiektem mitologizacji. Autorzy tego tomu analizują filmowe topografie i geografie, przy jednoczesnym rozpatrywaniu strategii twórców takich jak Wes Anderson, John Carpenter, John Ford, Patricio Guzmán, Alfred Hitchcock, Claudia Llosa, Michael Mann oraz Kelly Reichardt.
Publikacja porusza również tematy związane z gatunkowymi przestrzeniami, jak w przypadku westernu, horroru, slashera czy filmów o zombie. Podejmuje dyskusję o hollywoodzkich pejzażach studyjnych oraz analizuje rolę krajobrazu w filmach o odkrywaniu Nowego Świata. Ponadto, książka bada estetyczną funkcję pustkowia we współczesnych produkcjach kina drogi, oferując dogłębną analizę, która z pewnością zainteresuje miłośników i badaczy filmowego medium.
